اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت همدان خبر داد

اعزام اولویت‌های یک تا 300 زائران همدان به حج عمره

مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: اولویت‌های یک تا 300 برای اعزام به حج عمره از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد.

اعزام اولویت‌های یک تا 300 زائران همدان به حج عمره

حجت‌الاسلام عباس اسماعیلی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص وضعیت حج عمره در همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه حج تمتع به تازگی به پایان رسیده و امسال تجربه خوبی را در خصوص حج تمتع و رضایتمندی زائران داشتیم، در تلاش هستیم تا برنامه‌ریزی حج عمره را انجام دهیم.

وی با اشاره به مشخص شدن اولویت‌های ثبت نامی در حج عمره عنوان کرد: در حال حاضر اولویت یک تا 300 زائران ثبت نامی برای حج عمره اعلام شده است.

مدیر حج و زیارت همدان ادامه داد: افراد واجد شرایط در بین اولویت‌های مشخص شده مهلت دارند تا از چهارشنبه جاری در مدت زمان معینی که بعداً اعلام می‌شود به دفاتر کاروان‌ها مراجعه و نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک خود اقدام کنند.

اولین گروه در تاریخ 10 دی ماه به حج عمره اعزام می‌شوند

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها انجام شده تا نخستین گروه از زائران حج عمره در تاریخ 10 دی ماه به کشور عربستان اعزام شوند.

اسماعیلی یادآور شد: با توجه به اینکه برای اعزام حج عمره 36 کاروان را برای استان همدان مشخص کردند اما آمار ثبت نامی‌های استان همدان از تعداد کاروان‌های اعلامی بیشتر است.

وی ادامه داد: برای حل این مسئله برنامه‌ریزی مشخص کردیم تا افراد ثبت نامی در بین اولویت‌های اعلام شده در دو مرحله اعزام شوند که مرحله اول از تاریخ 10 دی امسال تا دوم فروردین ماه سال 93 است.

مدیر حج و زیارت استان همدان در پایان سخنانش گفت: مرحله دوم اعزام زائران حج عمره از تاریخ هشتم فروردین سال آتی آغاز و تا تیرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول