اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات استان قم خبر داد

اعزام کاروان دانشگاهیان قم به حج عمره

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات استان قم از اعزام 2 کاروان دانشگاهیان مجرد و متاهل به حج عمره خبر داد.

اعزام کاروان دانشگاهیان قم به حج عمره

محمد حاج‌ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اعزام دانشگاهیان به حج عمره اظهار داشت: سهمیه عمره امسال در قالب یک کاروان 125 نفری پسران مجرد، یک کاروان 141 نفری متاهلان و 37 نفر استاد با خانواده اختصاص پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در اعزام حج عمره ثبت‌‌نام کردند تا ساعت 20 فرصت دارند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.labbayk.com مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات استان قم عنوان کرد: اسامی پذیرفته‌شدگان اعزامی برای حج عمره از طریق پیامک به داوطلبان اطلاع‌رسانی شده و تمام اطلاعات از طریق رابطان در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

وی یادآور شد: هنوز ابلاغی در زمینه اعزام کاروان حج عمره صورت نگرفته ولی در صورت ابلاغ بر اساس سهمیه اعزام‌ها صورت می‌گیرند.

حاج‌ابراهیمی تصریح کرد: با توجه به اینکه پایانه پروازی قم، تهران، سمنان، کرج و قزوین، فرودگاه مهرآباد است استان قم با توجه به تقاضای فراوان برای اعزام به حج عمره درصدد است از سهمیه تکمیل نشده استان‌های دیگر استفاده کند.

وی با بیان اینکه پنج هزار و 836 نفر برای اعزام به حج عمره ثبت‌نام کرده بودند، گفت: یکی از اولویت‌ها که نماینده‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت ‌بهداشت و ستاد عمره دانشگاهیان در نظر گرفتند، این بود که سهمیه هر دانشگاه بر اساس میزان استقبال هر استان لحاظ شود.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات استان قم ادامه داد: این امر سبب می‌شود که به علاقه و تمایل دانشگاهیان برای اعزام به حج عمره توجه شود و سهمیه اعزامی بدون توجه به استقبال هدر نرود.

وی خاطرنشان کرد: 2 سال گذشته با توجه به اینکه 30 هزار نفر برای سهمیه کشوری در نظر گرفته شده بود، 2 کاروان متاهل و یک کاروان مجرد به استان قم اختصاص پیدا کرد ولی از سال گذشته سهمیه دانشگاهیان برای اعزام به حج عمره به نصف کاهش پیدا کرد که این امر سبب کاهش سهمیه دانشگاهیان استان به یک سوم شد.

انتهای پیام/78003/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول