اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

فعال بحرینی از بازداشت فرزند یکی از رهبران معارضان خبر داد

یک فعال بحرینی از بازداشت فرزند یکی از رهبران معارضان بحرینی خبر داد و گفت: نیروهای بحرین در حالی فرزند «عقیل الموسوی» را بازداشت کردند که هیچ حکمی از دادستانی بحرین در این خصوص نداشته و او در اعتراض دست به اعتصاب غذا زده است.

فعال بحرینی از بازداشت فرزند یکی از رهبران معارضان خبر داد

«عادل علی»، یک فعال بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در منامه تصریح کرد که نیروهای بحرین هفته گذشته «محمود الموسوی» فرزند «عقیل الموسوی»، یکی از رهبران سیاسی این کشور را در پل «ملک فهد» در بازگشت از سفرش به کویت دستگیر کردند.

به گفته این فعال بحرینی دستگیری محمود الموسوی در حالی صورت گرفت که نیروهای امنیتی حکم بازداشتی از او در اختیار نداشتند و آخرین خبرهای رسیده از وی تاکید می‌کند که او از روز پنج‌شنبه گذشته دست به اعتصاب غذا زده است.

علی در ادامه افزود: خانواده الموسوی به شدت نگران حال وی هستند و تاکید کرده‌اند که از زمان بازداشت محمود الموسوی اجازه ملاقات و دیدار با او توسط مسئولان داده نشده است.

عادل علی در ادامه توضیح داد که محمود الموسوی پس از بازداشت به دستور سرگرد «العمادی» در سلول انفرادی نگهداری می‌شود و او از روز پنج‌شنبه گذشته برای دستیابی به حقوقش به عنوان زندانی آزادی بیان دست به اعتصاب غذا زده است.

این فعال بحرینی از تقدیم شکایت به مرکز پلیس البدیع توسط خانواده الموسوی خبر داد و گفت که در این شکوائیه تاکید شده که محمود الموسوی بدون دستور دادستانی بحرین بازداشت شده و به این طریق رژیم بحرین تلاش می‌کند، ضمن گرفتن انتقام از عقیل الموسوی، خانواده او را تحت فشار قرار دهد.

پیشتر دادستانی بحرین عقیل الموسوی از اهالی منطقه «سار» را به 15 سال زندان محکوم کرده بود.

عقیل الموسوی تا پیش از دستگیری توسط رژیم آل خلیفه اداره مرکز فرهنگی – اسلامی امام علی (ع) را برعهده داشت.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول