اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج

شجره طیبه و مدرسه عشق در مازندران بر روی آنتن می‌رود

شجره طیبه و مدرسه عشق عنوان برنامه‌هایی است که هفته گرامیداشت بسیج در صدا و سیمای مازندران، شبکه طبرستان بر روی آنتن می‌رود.

شجره طیبه و مدرسه عشق در مازندران بر روی آنتن می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مازندران شبکه طبرستان، شجره طیبه و مدرسه عشق عنوان برنامه‌هایی است که هفته گرامیداشت بسیج در صدا و سیمای مازندران شبکه طبرستان بر روی آنتن می‌رود.

شجره طیبه عنوان برنامه شبانگاهی سیمای شبکه تبرستان است که در هفت قسمت به مناسبت هفته بسیج به صورت زنده تولید و  و در حال پخش است.

این برنامه شامل دو بخش زنده و ضبطی است.

بخش زنده برنامه با گپ‌وگفت کوتاه مجری با بینندگان آغاز می‌شود و سپس آیتمی کوتاه پخش می‌شود که بخش‌های مختلف برنامه را معرفی می‌کند تا مخاطبان بتوانند مطابق با علاقه‌مندی خود موضوعات را دنبال و شاهد بخش‌های مختلف برنامه باشند.

در ادامه با مهمانان مختلفی که در استودیو حضور می‌یابند همانند مهمانان ویژه، مسئولان استانی و جوانان بسیجی نخبه گفت‌وگو می‌شود.

موضوع برنامه متناسب با نامگذاری ایام هفته بسیج انتخاب شده و گزارش موضوعی برنامه نیز در این راستا است.

در هر برنامه تصویر روز و گزارشی ویژه از اقدامات،دستاوردها،برنامه‌ها و رویدادهای روزانه هفته بسیج در استان پخش می‌شود.

 نماهنگ‌های برنامه نیز به مناسبت هفته بسیج تهیه شده است.

شجره طیبه هر شب به مدت 60 دقیقه و راس ساعت 21:00 از سیمای شبکه تبرستان پخش شده و موضوعاتی همانند بسیج خلاقیت و پیشرفت،بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی،بسیج خانواده و سبک زندگی،بسیج،استکبار ستیزی و مقاومت و بسیج امر به معروف و نهی از منکر در ان دنبال می‌شود.

مدرسه عشق نیز عنوان ویژه برنامه دیگر در هفته بسیج است که در هفت قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی رمضان کریمی‌نیا از صدای شبکه تبرستان پخش می‌شود.

این برنامه که سعی دارد بخشی از توانمندی‌های بسیجیان استان را معرفی کند هر روز در ساعت 15:30 پخش می‌شود.

آیتم‌هایی همانند معرفی سایت‌های بسیج، جایگاه اساتید حوزه،دانشگاه، بسیجیان دانشجو در تولید علم،خدمت‌رسانی به نظام و مردم در آن دنبال می‌شود.

بسیج و فرهنگ ایثار و شهادت، بسیج و ولایت و انتظار، بسیج و خلاقیت و پیشرفت، بسیج و سبک زندگی، بسیج و امر به معروف و نهی از منکر نیز از دیگر محورهای این برنامه است.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول