اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان پیکارهای پیست رقم خورد

درخشش رکاب‌زنان قم در دوچرخه‌سواری کشور

تیم هیئت دوچرخه‌سواری قم با درخشش رکاب‌زنان خود در مسابقات پیست قهرمانی کشور موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت با برترین‌های کشور شد.

درخشش رکاب‌زنان قم در دوچرخه‌سواری کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان، مسابقات پیست قهرمانی کشور در گروه (ب) با شرکت چهره‌های مدعی از استان‌های مختلف به انجام رسید و تیم قم با کسب مقام نایب قهرمانی به کار خود پایان داد.

تیم اعزامی هیئت دوچرخه‌سواری قم با وجود اینکه شایستگی بسیار زیادی برای قرار گرفتن در جایگاه نخست داشت، به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد ولی با این وجود در پایان مسابقات قهرمانی کشور گروه (ب) پیست که با حضور پنج تیم باقیمانده برگزار شد، رکاب‌زنان قمی عملکرد خوبی داشتند و موفقیت‌های ارزنده‌ای برای دوچرخه‌سواری قم رقم زدند.

مسابقات گروه (ب) دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در مواد پیست به میزبانی پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و رکاب‌زنان شرکت کننده در این مسابقات در چهار رشته دور حذفی، یک کیلومتر، چهار انفرادی و دور امتیازی پیکار کردند.

در حالی که در ترکیب تیم هیئت دوچرخه‌سواری قم در این رقابت‌ها علیرضا تنباکویی و محمد چایچی خوش درخشیدند، در رشته دور حذفی اشکان رضایی از استان فارس در جایگاه نخست ایستاد، حامد حسن‌پور از استان خراسان جنوبی دوم شد و علیرضا تنباکویی از استان قم مقام سوم را کسب کرد.

همچنین در رشته یک کیلومتر که سینا نشاطور از استان گلستان به مقام قهرمانی دست یافت، غلامرضا چراغی از استان فارس در جایگاه دوم ایستاد و اشکان رضایی دیگر رکاب‌زن فارس به مقام سوم دست یافت و نماینده‌ای از قم در بین برترین‌ها قرار نگرفت.

در پایان رقابت‌های رشته انفرادی، محمد چایچی از استان قم در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب مقام قهرمانی شد در حالی که دیگر رکاب‌زن تیم هیئت دوچرخه‌سواری قم یعنی علیرضا تنباکویی صاحب عنوان نایب قهرمانی شد و سید احسان حسینی از استان گلستان در جایگاه سوم قرار گرفت تا برترین‌های این ماده مشخص شوند.

برترین‌های رشته دور امتیازی نیز در حالی معرفی شدند که در این ماده سجاد جعفرنسب از استان گلستان در جایگاه نخست ایستاد در حالی که محمد چایچی از تیم هیئت دوچرخه‌سواری قم به مقام نایب قهرمانی نائل شد و غلامرضا چراغی از استان فارس مقام سوم را به دست آورد.

در پایان این دوره از مسابقات و در مجموع چهار رشته برگزار شده و بر اساس امتیازات کسب شده رکاب‌زنان تیم هیئت دوچرخه‌سواری گلستان قهرمان شدند، دوچرخه‌سواران تیم هیئت قم به مقام نایب قهرمانی دست یافتند، هیئت دوچرخه‌سواری هیئت فارس سوم شد، هیئت خراسان جنوبی در مکان چهارم ایستاد و هیئت سمنان به مقام پنجم بسنده کرد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول