اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان:

تمام فتنه دنیا زیر سر رژیم جعلی صهیونیستی است/ تبعیت از ولایت راهگشای بسیاری از مشکلات

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان گفت: تمام فتنه دنیا زیر سر رژیم جعلی صهیونیستی است.

تمام فتنه دنیا زیر سر رژیم جعلی صهیونیستی است/ تبعیت از ولایت راهگشای بسیاری از مشکلات

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران به دنبال ساخت بمب هسته‎ای نیست و غرب نیز این مسئله را می‎داند، باید هوشیار باشیم، چراکه گردانندگان مذاکرات هسته‎ای که از سوی اروپایی‎ها و آمریکایی‎ها خط می‎گیرند از منافع اسرائیل حمایت می‎کنند؛ یعنی درست نقطه مقابل آنچه که ما انتظار داریم عمل می‎کنند.

وی با تأکید بر اینکه ایران هیچگاه از مواضع خود کوتاه نمی‎آید، تصریح کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند از تیم مذاکره‎کننده حمایت می‎کنیم چون آنها فرزندان انقلاب هستند و این انتظار وجود دارد تا به خوبی از حق مسلم نظام دفاع کنند.

فتنه دنیا زیر سر رژیم جعلی و خونخوار صهیونیستی است/ ما سازگاری با اسراییل نداریم

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان با بیان اینکه سیاست‎های کلان و بین‎المللی از سوی رهبر معظم انقلاب مشخص شده است، یادآور شد: تحریم‎ها نمی‎تواند در اراده ملت ایران خللی ایجاد کند.

ریاحی با اشاره به نرمش قهرمانانه‎ای که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، ابراز داشت: رهبری نکات عالمانه‎ای را در این راستا بیان فرمودند اما عده‎ای سوءتدبیر نشان داده و رهبر معظم انقلاب نیز به خوبی پاسخ آنها را دادند.

وی تأکید کرد: اکنون برای جهان مشخص شده است که فتنه دنیا زیر سر اسرائیل است، ما سازگاری با اسراییل نداریم و نمی‎توانیم هیچ تعاملی با این رژیم غاصب برقرار کنیم.

تبعیت از ولایت راهگشای بسیاری از مسائل در مسیر بالنده انقلاب است

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان با بیان اینکه دولت آمریکا باید افکار و منش خود را تغییر دهد، گفت: اگر آمریکا حقوق پایمال شده ما را برگرداند و از تمام خطاهایی که انجام داده عذرخواهی کند می‎توان با آنها رابطه برقرار کرد.

ریاحی با اشاره به اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری باید در جامعه به خوبی تبیین شود، اظهار داشت: آنهایی که در مسیر انقلاب هستند باید فرمایشات معظم‎له را سرلوحه کار خود قرار داده و خواص جامعه نسبت به آن اهتمام داشته باشد.

وی اذعان داشت: تنها چیزی که می‎تواند راهگشای بسیاری از مسائل در مسیر بالنده انقلاب باشد تبعیت از مقام عظمای ولایت و تبیین فرمایشات ایشان است تا در مقابل هجمه‎ها، فشارها و تحریم‎ها با قدرت و قوت بیشتری بایستیم.

بسیج پرچمدار عرصه فرهنگ/ نشاط و توانمندی در قالب بسیج تبلور یافته است

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان در خصوص روند مذاکرات ایران با غرب گفت: بحث مذاکرات برای ما روشن است چنانکه به فرمایش مقام معظم رهبری، ایران به هیچ وجه از مواضع خود کوتاه نمی‎آید و حق خود را در اختیار بیگانگان قرار نمی‎دهد آنها نیز به این نتیجه رسیده‎اند که باید به حقوق ایران احترام بگذارند.

ریاحی از بسیج به عنوان پرچمدار عرصه فرهنگ یاد کرد و افزود: بسیج نقش مهمی در ترویج گفتمان امام، انقلاب و ولایت دارد، تلاش بسیج در عرصه‎های اقتصاد مقاومتی، رفع محرومیت‎ها و کمبودها در خور تحسین است و در کنار آحاد ملت و همه نهادها برای پیشبرد اهداف عالیه نظام پای کار است.

وی در پایان از دیگر اقدامات بسیج را در آمادگی رزمی جوانان و نوجوانان برشمرد و بیان داشت: امت اسلام باید به عنوان یک امت قدرتمند و توانمند باشد که این نشاط و توانمندی در قالب بسیج تبلور یافته است.

انتهای پیام/83001/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول