اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان قدس:

ایران از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آید

امام جمعه شهر قدس گفت: ملت و دولت ایران به طور قطع از حقوق مسلم خود به ویژه در پرونده هسته‌ای کوتاه نخواهند آمد.

ایران از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آید

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهر قدس اظهار داشت: ایران اسلامی پس از انقلاب با انواع تهدیدها و توطئه‌های کشورهای زورگو و استکباری روبه‌رو بوده و طی بیش از سه دهه عمر انقلاب اسلامی بارها در برابر قدرت‌های زورگوی غربی ایستادگی کرده است.

وی تصریح کرد: زمانی که تاریخ انقلاب را مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهیم، با توطئه‌های متعددی روبه‌رو می‌شویم که به طور مداوم علیه ملت ایران از سوی کشورهای استکباری اعمال طراحی و اجرا شده است.

خطیب جمعه شهر قدس افزود: در روزهای صدر انقلاب ترور بزرگان و چهره‌های مورد تایید مردم و امام امت و تلاش برای ایجاد تفرقه میان اقوام ایرانی از جمله مهمترین دسیسه‌هایی بود که در سرویس‌های جاسوسی غرب طراحی و اجرا می‌شد.

میراحمدی گفت: وقتی این توطئه با هوشیاری و بصیرت مردم ایران ناکام ماند، غربی‌ها با تجهیز رژیم بعث عراق به انواع و اقسام سلاح‌، جنگی 8 ساله را به ملت ایران تحمیل کردند.

وی تصریح کرد: در این دوران نیز مردم ما به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب لبیک گفته و با حضور در جبهه‌های جنگ از انقلاب و آرمان‌های خود دفاع کرده و به فضل الهی پیروزی‌های غرورانگیزی را کسب کردند.

*غربی‌ها با اصل انقلاب ما مشکل دارند

امام جمعه شهر قدس با اشاره به وقایع مهم و تاثیرگذار تاریخ انقلاب اظهار داشت: زمانی که کشورهای استکباری با روحیه ولایی و مستحکم ملت ایران روبه‌رو شده و متوجه شدند که نمی‌توانند مقابل این مردم ایستادگی کنند، دست از جنگ برداشته و اعتقادات و باورهای مذهبی جوانان ما را هدف قرار دادند.

میراحمدی افزود: همانطور که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی تاکید فرموده‌اند، ما در جنگ فرهنگی با دشمنان اسلام و انقلاب قرار داشته و باید همواره برای مقابله با تهاجم دشمنان آمادگی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی و مانع‌تراشی در راه توسعه علمی ایران به ویژه دست‌یابی به دانش انرژی هسته‌ای از دیگر توطئه‌هایی است که از سوی غربی‌ها علیه ملت ایران انجام شده و می‌شود.

میراحمدی گفت: خوشبختانه مردم ما مقاوم و با ایمان هستند و در برابر تمام توطئه‌ها تا به امروز ایستادگی و دسیسه دشمنان را خنثی کرده‌اند و به فضل الهی این ملت در آینده نیز دست از آرمان‌ها و اصول خود بر نخواهند داشت.

وی افزود: در مذاکرات جدید با 5 + 1 نیز رهبری معظم انقلاب اسلامی و دولت مواضع ملت ایران را به روشنی تشریح کرده و به طور قطع دست از حقوق مسلم خود بر نخواهیم داشت.

میراحمدی در پایان با تاکید بر اینکه مردم ایران دست از حقوق مسلم هسته‌ای خود بر نمی‌دارند، گفت: انتظار از غربی‌ها این است که دست از توطئه و کارشکنی برداشته و با ملت ایران با زبان احترام سخن بگویند و مطمئن باشند که استفاده از زور و تهدید نمی‌تواند مردم ما را از پیگیری اهداف خود مایوس کند.

انتهای پیام/2302/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول