اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای اردبیل:

تصفیه‌خانه پارس‌آباد 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر مرزی پارس‌آباد با 45 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

تصفیه‌خانه پارس‌آباد 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده عصر امروز در جریان بازدید از طرح توسعه فاضلاب پارس‌آباد، اظهار داشت: کل شبکه فاضلاب پارس‌آباد براساس موافقت‌نامه 137 کیلومتر بوده که در حال حاضر بالغ بر 142 کیلومتر از خط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب با پیشرفت فیزیکی 105 درصد اجرا شده و برای تکمیل شبکه فاضلاب در محلات توسعه یافته، مسکن مهر و حذف بخشی از شبکه فاضلاب سنتی در دست اجراست.

وی تصریح کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب با 45 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل خاطرنشان کرد: در حال حاضر اهم کارهای انجام شده در تصفیه‌خانه فاضلاب سازه ورودی شامل لوله‌های ورودی، آشغال‌گیری، دانه‌گیر، پارشال فلوم حوض‌های هوادهی شامل خاکبرداری و بسترسازی است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: اجرای 10 پانل از 18 پانل حوض‌های هوادهی به همراه دیوار خاکبرداری، بسترسازی، احداث حوضچه‌های تغلیظ لجن، ساختمان اداری، فنس‌کشی محوطه، اجرای بای پس و تهیه بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال تا پایان مهر ماه سال‌جاری انجام شده است.

حسن‌زاده بیان داشت: تا پایان مهرماه سال 92 برای طرح فاضلاب (شبکه و تصفیه‌خانه) بالغ بر 140 میلیارد ریال هزینه شده که 41 میلیارد آن برای تصفیه‌خانه و 99 میلیارد برای شبکه فاضلاب بوده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای استان اردبیل اذعان داشت: برای تکمیل طرح تصفیه‌خانه فاضلاب 110 میلیارد ریال و شبکه 40 میلیارد ریال مورد نیاز است.

انتهای پیام/62007/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول