اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود نیاز به اطلاع‌رسانی از سوی مدیریت بحران اصفهان

هشدار آلودگی هوای اصفهان در گرو تشکیل شورای اطلاع‌رسانی استانداری مانده است

با وجود نیاز به اطلاع‌رسانی از سوی مدیریت بحران اصفهان، هشدار آلودگی هوای اصفهان در گرو تشکیل شورای اطلاع‌رسانی استانداری مسکوت مانده است.

هشدار آلودگی هوای اصفهان در گرو تشکیل شورای اطلاع‌رسانی استانداری مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، این روزها که هوای اصفهان همانند سایر کلان‌شهرهای کشور با پدیده وارونگی روبه‌رو است و نیاز به اطلاع‌رسانی دقیق در خصوص وضعیت هوای اصفهان و هشدارهای لازم امری ضروری به نظر می‌رسد، استانداری اصفهان دست‌خوش تغییرات مدیریتی شده است و به تازگی در راستای ایجاد تشکیل یک شورای هماهنگی اطلاع‌رسانی و تصدی اداره آن که پیش از این نیز در دولت قبلی هم نتوانست چندان موفق عمل کند، مسکوت مانده است.

این در حالی است که برخی از مسئولان امر درست در موقعیتی که باید وضعیت بحرانی هوای اصفهان را گزارش کنند از مصاحبه و پاسخگویی با رسانه‌ها منع شده‌اند.

پدیده آلودگی هوای اصفهان، امسال نیز همانند سال گذشته در اواخر آبان‌ماه و آذرماه برای شهروندان تکرار می‌شود و تنها چاره‌ای که شاید در چنین شرایطی می‌توان اندیشید، همین هشدارهای به موقع باشد.

اما با وجود چنین وضعیتی که حتی مسئولان کشوری هشدار آن را برای چندین استان مهم کشور اعلام کرده‌اند، مدیرکل مدیریت استانداری اصفهان در کشاکش این تصمیمات از ارائه آخرین وضعیت از آلودگی هوا و تصمیمات جلسات مدیریت بحران منع شده است.

به گزارش فارس، پیش از این نیز استانداری اصفهان مبادرت به تشکیل شورای اطلاع‌رسانی از سوی استانداری کرد که بر اساس آن در این شورا 9 نفر از اعضای مطبوعات اصفهان به عنوان مشاور شورای اطلاع‌رسانی منصوب شدند که بر اثر اختلافات درون سازمانی استاندار وقت با ملغی کردن این احکام سمت ریاست شورای اطلاع‌رسانی استان که به معاون سیاسی امنیتی استاندار داده شده بود را از وی گرفته و به معاون عمرانی تحویل داد و پس از مدتی این سمت دوباره به معاون سیاسی امنیتی استان بازگشت بدون اینکه مشاوران مطبوعاتی در این شورا دخیل باشند.

حال باید منتظر ماند و دید که شورای اطلاع‌رسانی جدید استانداری اصفهان با مدیریت جدید دولت تدبیر و امید چه تصمیمی در این زمینه می‌گیرد.

انتهای پیام/63001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول