اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نخبگان بسیجی

دومین اجلاسیه مجمع عالی بسیج استان در همدان برگزار می‌شود

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دومین اجلاسیه مجمع عالی بسیج استان، فردا با حضور نخبگان و صاحب‌نظران بسیجی در همدان برگزار خواهد شد.

دومین اجلاسیه مجمع عالی بسیج استان در همدان برگزار می‌شود

محمدرضا هدایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری دومین اجلاسیه مجمع عالی بسیج استان خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این اجلاسیه اجرای تدابیر ولی امر مسلمین، سرعت‌بخشی به روند تحقق جامعه اسلامی و پیشبرد اهداف بسیج با همفکری نظام‌مند صاحب‌نظران بسیجی است.

وی افزود: در مجمع بسیج استان، برنامه‌هایی چون پایش محیطی شرایط موجود استان با تحلیل تهدیدها، فرصت‌ها و نقاط ضعف و قوت و ارائه راهکارهای برون‌رفت از آن‌ها بررسی می‌شود.

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: ایجاد هم‌افزایی فکری در قشرهای مختلف، پرورش کادر تراز انقلاب و ارتقاء کیفی کادرهای بسیج، مشارکت حداکثری اندیشمندان و صاحب‌نظران بسیجی در اداره، پیشبرد همه‌جانبه تشکل بسیج استان و کمک به کارآمدسازی نظام اسلامی با حمایت از اقدامات سازنده و ارزش‌مدار مسئولان اجرایی از دیگر اهداف است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع سه هدف عمده کمک به تحقق جامعه اسلامی، کمک به تحقق بسیج ده‌ها میلیونی و ایجاد انسجام فکری و نظری در مجموعه عناصر نخبه و صاحب فکر و اندیشه بسیجی در مجمع بسیج استان مورد نظر است.

هدایتی با بیان اینکه در 17 قشر بسیج، شورایی متشکل از نخبگان و اثرگذاران آن قشر تشکیل شده، اظهارداشت: مجموع این افراد در مجمع عالی بسیج استان حضور می‌یابند که با تشکیل هشت کارگروه موضوعی و تخصصی، موضوعات مختلف را دنبال می‌کنند.

وی بیان کرد: همچنین در هر 9 شهرستان نیز یک شورای بسیج فعالیت می‌کند که رؤسای آن‌ها نیز عضو مجمع عالی استان هستند.

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه همدان اعلام کرد: موضوع دومین اجلاسیه مجمع عالی بسیج استان، «حجاب و عفاف» و «حماسه اقتصادی» است که کارگروه‌های مربوطه، گزارش خود را در این زمینه ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/89002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول