اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری‌ زرند:

مبارزه با اشرار و قاچاقچیان جدی است

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت‌:‌ از اولویت‌های نخست ‌در دستور کار نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه جدی با قاچاقچیان و اشرار است.

مبارزه با اشرار و قاچاقچیان جدی است

مهدی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: یکی از اولویت‌های نخست و قابل توجه در دستور کار نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه و مقابله جدی با قاچاقچیان و اشرار است.

وی افزود: مبارزه با اشرار هزینه‌های سنگینی مانند شهادت نیروهای نظامی و انتظامی را در پی دارد، اما دستگاه قضایی نیز برخورد قاطع قانونی را با اشرار و قاچاقچیان همواره در اولویت دارد. 

جعفری با اشاره به علاقه و دل‌بستگی ملت ایران به شهدا‌ گفت: حضور گسترده مردم زرند در تشییع پیکر شهدا گرانقدر که جان خود را در راه مبارزه بی‌امان با سودا‌گران مرگ از دست داد، نشان دهنده پویایی و زنده بودن فضای شهید و شهادت در جامعه است.

برگزاری مسابقات قرآن کریم کارکنان دستگاه قضایی کرمان

محمد‌مهدی خردبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم کارکنان دستگاه قضایی همزمان در کرمان و سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود‌.

مسئول امور فرهنگی دادگستری استان کرمان ابراز داشت: مرحله اول این دوره از مسابقات در شهرستان‌ها برگزار‌ و پس از شناخته شدن نفرات برتر هر رشته در مرکز استان رقابت برای احراز رتبه نخست و اعزام به مسابقات منطقه‌ای در آذر ماه آتی برگزار می‌شود.

خردبخش عنوان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت‌، ترتیل‌، حفظ و مفاهیم برگزار می‌شود.

وی گفت: از میان شرکت کنندگان‌، رتبه‌های نخست مسابقات منطقه‌ای برای رقابت نهایی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/2446/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول