اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کبودراهنگ:

خانواده نقش محوری در ارتقاء فرهنگ مطالعه دارد

فرماندار کبودراهنگ گفت: خانواده نقش محوری در ارتقاء فرهنگ مطالعه دارد.

خانواده نقش محوری در ارتقاء فرهنگ مطالعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، مسلم غلامی هفته کتاب را یک فرصت دانست و بیان داشت: هفته کتاب یک فرصت برای نویسندگان، خانواده و جامعه است تا ارزش کتاب و کتابخوانی را برای همه اقشار جامعه یادآوری کند.

وی ادامه داد: یکی از پایه‌های اساسی کشور نیروی انسانی است و نیروی انسانی است که نقش اصلی در توسعه بشری را دارد و نیروی انسانی برای دست‌یابی به افکار خوب نیازمند مطالعه است، بنابراین مطالعه و کتاب نقش اساسی را در پیشرفت یک جامعه ایفا می‌کند.

فرماندار کبودراهنگ افزود: برای اینکه اقشار مردم بتوانند به مطالعه عادت کنند باید به ریشه‌های بنیادی از جمله خانواده و مدارس برگردیم و از آنجا کتابخوانی را در بین اقشار مختلف رواج دهیم.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها باید کتاب را در سبد کالای خود قرار دهند تا بتوان در راستای امر مطالعه به صورت ریشه‌ای گام برداشت.

غلامی بیان کرد: خانواده‌ها و والدین باید ساعات مطالعه کتاب را در خانواده خود بالا ببرند و وقتی را برای این منظور در نظر بگیرند.

وی وضعیت مطالعه در شهرستان را مطلوب ارزیابی نکرد و گفت: باید از طرق مختلف از جمله برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ایجاد ایستگاه مطالعه‌های مختلف، ایجاد کتابخانه‌های سیار مردم را در این امر تشویق کنیم.

انتهای پیام/89029/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول