اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

اساس پیشرفت کشور بر مبنای تحقیق و پژوهش است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: پایه و اساس پیشرفت کشور بر مبنای تحقیق و پژوهش است که دشمنان ما با این امر مخالف هستند و پیشرفت ایران را قبول نمی‌کنند.

اساس پیشرفت کشور بر مبنای تحقیق و پژوهش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دست‌باز صبح امروز در بیست و یکمین همایش گرامیداشت کتابداران، کتابخانه‌های عمومی و مطالعه مفید که در مجتمع فرهنگی هنری فدک برگزار شد، اظهار داشت: در هفته ارزشمند بسیج قرار گرفته‌ایم که این هفته را به تمام بسیجی‌های کشور که منشا خیر و برکت هستند، تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد: بسیجیان یادگار حضرت امام(ره) و پیروان اهل بیت(ع) و ولایت هستند که موجب تقویت عصمت و طهارت در جامعه می‌شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل ادامه داد: در هفته کتاب و کتابخوانی قرار گرفته‌ایم که به امید خدا باید شاخص‌های علمی و ادبی که در مسائل فرهنگی و آموزشی کاربرد دارند در جامعه گسترش یابند.

دست‌باز در ادامه سخنان خود با اشاره به مخالفت کشورهای غربی بر سر حقوق هسته‌ای ایران افزود: بالغ بر 35 کشور عضو آژانس هسته‌ای هستند که مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران با هیچ یک از این کشورها مخالفت و دشمنی ندارد.

این مسئول بیان داشت: تمامی اختلافات بر سر حقوق هسته‌ای ایران است که این مسئله به این دلیل است که پایه و اساس کشور ما بر مبنای تحقیق و پژوهش است که دشمنان از این بیم دارند که کشور ایران خود مسیر پیشرفت را طی کند.

دست‌باز عنوان کرد: مسئله هسته‌ای ایران یک بهانه در دست مخالفان است و اگر این موضوع هم حل شود سر بسیاری از موضوعات و مسائل دیگر با ایران اختلاف پیدا خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل ادامه داد: مطالعه یک موضوع فکری و ذهنی است که ما باید از سنین پایین به صورت عمومی و همه‌جانبه بر روی این موضوع کار کنیم تا موجب تقویت ذهنی و خلاقیت کودکان و نوجوانان کشور ایران شود.

دست‌باز گفت: مطالعه موجب می‌شود که اعتماد به نفس در انسان بالا برود و اکثر افرادی که به سوی فسادهای اجتماعی سوق پیدا کرده‌اند اهل مطالعه و کتاب نبوده‌اند که این امر بسیار مهم است و باید به آن توجه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل تاکید کرد: افرادی که مطالعه می‌کنند در زندگی و برنامه کاری خود بسیار دقیق هستند و این امر موجب می‌شود که با موضوعات مختلف جامعه آشنا شوند و در جهت رفع مشکلات جامعه تلاش کنند.

دست‌باز یادآور شد: مطالعه بهترین و ارزان‌ترین چیزی است که می‌تواند وقت خالی ما را پر کند و ما باید کاری کنیم که مردم از این فرصت استفاده کنند و به سوی مطالعه بروند.

وی خاطرنشان کرد: کسب رتبه ممتاز کشور توسط کتابخانه مرکزی اردبیل بسیار امید‌‌بخش و خوشحال کننده است که از مدیران و مسئولان امر تشکر ویژه‌ای دارم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از کتابداران، مسئولان کتابخانه‌های برتر، کتابخانه‌های نمونه استان، کتابخانه‌های برتر فرهنگی و خبرنگاران برتر در حوزه ترویج فرهنگ و مطالعه با اهدای جوایزی تقدیر شد.

انتهای پیام/62005/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول