اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

توسعه و پیشرفت حق همه کشورها است

امام جمعه کرج گفت: پیشرفت و توسعه حق همه کشورهای جهان و از جمله ایران اسلامی است.

توسعه و پیشرفت حق همه کشورها است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: هر کشوری برای توسعه و پیشرفت نیازمند داشتن دانش و علم است لذا ایران اسلامی نیز با داشتن علم و دانش خود امروز به مرحله‌ای از توسعه و پیشرفت رسیده است.

وی ادامه داد: در این راستا ایران نیز نباید از حق مسلم خود در خصوص انرژی هسته‌ای محروم باشد و کشورهای غربی باید به حقوق ملت ایران احترام بگذارند.

امام جمعه کرج تأکید کرد: فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان در چارچوب قوانین بوده و صلح‌آمیز بودن آن نیز بارها و بارها برای همگان مشخص شده است.

حسینی همدانی ادامه داد: ایران بارها و بارها در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای خود شفاف‌سازی‌های لازم را کرده است لذا بازرسان آژانس نیز موید صلح‌آمیزبودن فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان هستند لذا نباید در این خصوص مشکلی وجود داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود به نزدیک شدن 13 آبان اشاره کرد و افزود: 13 آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده است.

این مسئول افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزان بسیاری برای دفاع از این سرزمین عازم جبهه‌ها شده و با شجاعت به دل دشمن نفوذ کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

حسینی همدانی با بیان اینکه 13 آبان بهترین فرصت برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل نوجوان کشور است، گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل امروز و به ویژه نوجوانان ما با فرهنگ ایثار و شهادت بیش از هر زمان دیگری آشنا شوند.

امام جمعه کرج در پایان سخنان خود رحلت حاج عباسعلی نژادفلاح پدر چهار شهید و دو جانباز را به مردم ایران تسلیت گفت.

انتهای پیام/2302/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول