اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسدآباد

60 دختر فارغ‌التحصیل، دوره آموزش کارآفرینی را فراگرفتند

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری اسدآباد گفت: نخستین دوره آموزش کارآفرینی با شرکت 60 نفر از فارغ‌التحصییل دختران در شهرستان اسدآباد برگزار شد و 33 نفر موفق به کسب گواهینامه شدند.

60 دختر فارغ‌التحصیل، دوره آموزش کارآفرینی را فراگرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، آزیتا وفائی پیش از ظهر امروز در کارگروه بانوان، خانواده و امور جوانان اسدآباد با بیان اینکه 200 نفر در طرح دختران آفتاب شرکت کردند، اظهار داشت: این طرح در دوره‌های آموزشی کارآفرینی، مهارت زندگی، بهداشتی و سلامت است.

وی با بیان اینکه نخستین دوره کارآفرینی با شرکت 60 نفر از دختران فارغ‌التحصیل در شهرستان برگزار شد، افزود: این دوره آموزشی در طی 32 ساعت با همکاری ادارات فنی و حرفه‌ای، تعاون، کار و امور اجتماعی برگزار شد.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان اسدآباد اضافه کرد: از این تعداد افراد شرکت‌کننده 33 نفر در دوره کارآفرینی موفق به کسب گواهینامه شدند.

وی خاطرنشان کرد: آماده‌سازی فارغ‌التحصیلان دختر برای کارآفرینی، تشکیل خانواده، پیشگیری از افسردگی دختران، اطلاع‌رسانی بهتر در مورد موقعیت استخدامی و کاری، استفاده از تسهیلات در سطح شهرستان از اهداف طرح دختران آفتاب است.

وفائی تصریح کرد: برای اجرای طرح رحمت در این شهرستان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم که برای رفع آن نیاز به همکاری ادارات و نهادهای مختلف است.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان اسدآباد با بیان اینکه متأسفانه در شهرستان احساس نیاز به وجود آموزش نیست، افزود: اعضای کارگروه بانوان، خانواده و جوانان باید با ارائه راهکارها و پیشنهادات در خصوص استقبال بیشتر بانوان برای حضور در کلاس‌های آموزشی ما را یاری دهند.

وی با اشاره به اجرای طرح رحمت در سطح شهرستان، از راه‌اندازی وبلاگ کمیسیون فرمانداری خبر داد و گفت: در این وبلاگ آموزش‌های مختلف از جمله انتخاب همسر، آئین همسرداری، تربیت فرزند و خانه‌داری به صورت مجازی را نیز برای بازدید عموم قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/89008/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول