اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کار در قزوین خبر داد

راه‌اندازی هسته‌های کارآفرینی در استان‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی هسته‌های کارآفرینی در استانها خبر داد.

راه‌اندازی هسته‌های کارآفرینی در استان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوئین‌زهرا، علی ربیعی دقایقی پیش در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر استان قزوین در مجتمع آپادانا‌سرام شهر بوئین‌زهرا نگاه بنیادی و عمیق به کارآفرینی را ضروری برشمرد و اظهار داشت: باید تلاش کرد تا کارآفرینی به عنوان یک الزام در جامعه فراگیر شود چرا که کارآفرینی به عنوان فرایند از کودکی آغاز شده و تداوم می‌یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت‌ها را نماینده‌ای برای کارآفرینی دانست و خواستار تمرکز سیاست‌ها در حوزه کارآفرینی شد.

ربیعی با بیان اینکه وزارت تعاون سیاست‌‌های خاصی را در عرصه کارآفرینی دنبال می‌کند، ابراز داشت: حفظ سیاست اشتغال با حفظ کارآفرینی امکان‌پذیر است.

وی از طرح راه‌اندازی نظام کارآفرینی در وزارت تعاون برای ترسیم افق کارآفرینی کشور خبر داد و تصریح کرد: هسته‌های کارآفرینی نیز در این راستا در سطح استان‌های کشور ایجاد می‌شود تا زمینه توجه بنیادین به عرصه کارآفرینی فراهم شود.

این وزیر دولت یازدهم با اشاره به جایگاه ارزش کارآفرینی در فرهنگ مردم خاطرنشان کرد: مسئله کارآفرینی به عنوان ایده و فکر ارزشمند در کشور متأسفانه چندان به آن توجه نشده است و باید تلاش کرد تا به کمک کارآفرینی زمینه توسعه‌‌ اقتصاد کشور فراهم شود.

انتهای پیام/77005/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول