اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ساوجبلاغ در مجلس:

افکار عمومی عاملان انفجارهای تروریستی بیروت را به خوبی می‌شناسند

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: افکار عمومی در جهان و به ویژه جهان اسلام به خوبی عاملان انفجارهای تروریستی در بیروت و مقابل سفارت ایران را می‌شناسند.

افکار عمومی عاملان انفجارهای تروریستی بیروت را به خوبی می‌شناسند

حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: جهان اسلام و ایران دوران حساسی را در سطح بین‌المللی تجربه می‌کنند و ما شاهد رخدادها و اتفاقات مهمی در روزهای اخیر بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین موضوعات مربوط به مذاکره ایران با 1+5 است که این موضوع بسیاری از معادلات بین‌المللی را در منطقه و همچنین سطح جهان تحت تاثیر قرار داده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: از سوی دیگر در جهان اسلام نیز شاهد رخدادهای مهمی هستیم و در مجموع موجب شده است که کشورهای اسلامی روزهای حساسی را در سطح بین‌المللی شاهد باشند.

کیایی‌نژاد افزود: در چنین شرایطی طبیعی است که دشمنان اسلام دست به جنایت زده و برای تحت تاثیر قراردادن رخدادها توطئه‌های مختلفی را اجرا کنند که یکی از این توطئه‌ها انفجارهای تروریستی در مقابل سفارت ایران در بیروت است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه گروه‌هایی منافع خود را در این جنایت دنبال کردند، گفت: در دنیای امروز افکار عمومی جهان آگاه شده و مسائل را به خوبی درک می‌کنند و عاملان این جنایت را نیز به خوبی می‌شناسند.

*صهیونیست‌ها به هر جنایتی برای ضربه زدن به ایران دست می‌زنند

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی افزود: گروه‌هایی که در راه مذاکره با ایران سنگ‌اندازی کرده و منافع نامشروع صهیونیست‌ها را به طور مداوم پیگیری می‌کنند در این جنایت نقش داشته و هدف آنها تحت تاثیر قراردادن مذاکرات 1+5 و همچنین رابطه خوب ایران با ملت‌های مسلمان است.

کیایی‌نژاد گفت: بیش از چند دهه عمر نامشروع رژیم اشغالگر ثابت می‌کند که سران این حکومت منفور و غیرقانونی برای ضربه زدن به ایران و انقلاب ملت ایران دست به هر جنایتی می‌زند و این موضوع دیگر برای افکار عمومی جهان مشخص و معلوم شده است.

وی تاکید کرد: البته این توطئه نیز مانند جنایات گذشته صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام و انقلاب به طور قطع ناکام می‌ماند و کشورهای زورگوی غربی نمی‌توانند منافع مسلمانان به ویژه ایران اسلامی را با اینگونه جنایات و تهدیدهای پوچ نادیده بگیرند.

کیایی‌نژاد در پایان گفت: مردم ما با دیدن این جنایات در راه تحقق اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب و همچنین دفاع از حقوق خود مصمم‌تر خواهند شد و این جنایات تاثیری در عزم و اراده آنها ندارد.

انتهای پیام/2302/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول