اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

انفجار بیروت واکنشی به حضور مقتدرانه ایران در منطقه است

امام جمعه موقت شهر قزوین گفت: انفجار بیروت واکنشی به حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

انفجار بیروت واکنشی به حضور مقتدرانه ایران در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام محمد باریک‌بین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین در مسجد النبی شهر قزوین هفته بسیج را گرامیداشت و بر ضرورت پایبندی به آرمان‌های این نهاد مقدس تأکید کرد.

امام جمعه موقت شهر قزوین با بیان اینکه ملت ایران با تبعیت از ولایت و پشتوانه بسیج تا به امروز از حقوق مسلم خویش کوتاه نیامده است، ابراز داشت: ملت ایران با حفظ استقلال سیاسی همواره برابر فشارهای ظالمانه ایستادگی می‌کند؛ چنانچه حفظ استقلال از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

باریک‌بین با تأکید بر این نکته که اراده ملت ایران در غلبه بر رژیم شاهنشاهی عامل به وجود آمدن استقلال و فهم سیاسی بوده است، ابراز داشت: امام راحل اندکی پس از انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند و بر این اساس انقلاب اسلامی با پشتوانه بسیج از بسیاری از بحران‌ها عبور کرده و دشمنان را ناامید کرده است.

خطیب جمعه موقت قزوین بسیج را شجره طیبه و حافظ ارزش‌های اسلامی ذکر کرد و افزود: مردم ایران امروز با اطاعت محض از رهبری خود تصمیم گیرنده انقلاب هستند و این استقلال از هوشمندی و درایت امام راحل سرچشمه گرفته است.

باریک بین با تأکید بر اینکه استکبار در تلاش است تا با ایجاد مانع از دست‌یابی کشور به دانش‌های نوین جلوگیری کند، ابراز داشت: اراده ملی دانشمندان ایرانی عاملی برای شکست طرح‌های دشمنان و پلی به سوی افتخارات متعدد علمی است.

وی با اشاره به برگزاری مذاکره هسته‌ای در ژنو ابراز داشت: ملت ایران حمایت از هیئت مذاکره کننده را وظیفه خویش دانسته و با منطق و گفت و گو امید آن دارد تا اعضای تیم مذاکره کننده سرافرازانه از حقوق هسته‌ای دفاع کرده و اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان بکشانند.

وی به انفجار برابر سفارت ایران در بیروت اشاره کرد و افزود:  تروریست‌ها با انجام اینگونه جنایات به اسرائیل غاصب خوش خدمتی می‌کنند که باز هم این امر از تأثیرگذاری حضور ایران در منطقه حکایت دارد.

خطیب جمعه شهر قزوین با بیان اینکه استکبار جهانی اقدامات خصمانه‌ای را طی سال‌های اخیر علیه ملت ایران در پیش گرفته است، ابراز داشت: ایجاد کودتای نظامی، جنگ تحمیلی، اختلافات قومی، ترور شخصیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه دسیسه های دشمنان برای بر هم زدن نظم و استقلال سیاسی و تمام جانبه ملت ایران بوده است که با شکست کامل نیز تاکنون روبرو بوده است.

باریک بین با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در صورت تأمین منافع غرب از حصار تحریم‌ها و دشمنی‌ها خارج می‌شد، ابراز داشت: ابرقدرت‌های جهانی هیچ گاه موافق استقلال ملت‌ها نیستند که دخالت در امور مصر، بحرین و عربستان از این واقعیت پرده می‌گشاید.

امام جمعه موقت شهر قزوین خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در رأس آمریکا و اسرائیل تاکنون با کشتار هزاران انسان بی گناه درصدد ستم و فساد در کشورهای آزادی خواه هستند که این مسئله حقوق بشر را نابود کرده است و نشانی بر خوی ظالمانه و دشمنانه آمریکا با دیگر کشورها به ویژه امت‌های اسلامی دارد.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول