اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا تکلیف است

استاد حوزه علمیه قم گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا برای همه یک تکلیف است و این کار موجب تداوم حرکت انقلاب و انتقال ارزش‌ها به نسل‌ جوان و یادآوری آن برای نسل انقلاب است.

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام سید علی مهدوی‌نیا پیش از صبح امروز در یادواره شهدای قوام‌آباد چترود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا زمان‌شناس و آگاه به زمانه بودند و با شناخت شرایط و با تبعیت از بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت معنوی خود را آغاز کردند و نتیجه این حرکت حیات برای جامعه اسلامی است.

وی جوانان را در زمینه مطالعه در مورد شهدا و افکار و اهداف آن‌ها سفارش کرد و گفت: شهدا از بهترین انسان‌ها و سند هویت انقلاب اسلامی بودند و اﮔﺮ بخواهیم در آﯾﻨﺪه هم در ﻣﻘﺎﺑﻞ ﮐﯿﻨﻪ‌ها و دﺷﻤﻨﯽ‌های ﺗﻤﺎم ﻧﺸﺪﻧﯽ اﺳﺘﮑﺒﺎر جهانی ﺑﯿﻤﻪ شویم باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

مهدوی‌نیا با بیان اینکه شهدا شمع محفل بشریت هستند و موجب شدند تا ما راه را از چاه بشناسیم، عنوان کرد: شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند و باید تلاش شود تا در قالب اجرای برنامه‌های مختلف از جمله برپایی یادواره، یاد و نام آن‌ها همواره در جامعه و ذهن‌ها زنده و جاوید باشد.

وی تاکید کرد: امروز زنده نگه‌داشتن یاد شهدا برای همه مردم و بسیجیان یک تکلیف است و این کار موجب تداوم حرکت انقلاب و انتقال ارزش‌ها به نسل‌ جوان و یادآوری آن برای نسل انقلاب است.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: با توجه به توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گسترش تفکر ایثار، مقاومت و بسیج در جامعه ضروری است و کسانی که به رهنمودها و هشدارهای ولی‌فقیه عمل نکنند در زیر چکمه‌های دشمنان می‌مانند.

به گزارش فارس، یادواره شهدای قوام‌آباد چترود با حضور ائمه جمعه چترود و کاظم‌آباد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، جمعی از مسئولان اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مردم شهیدپرور در مسجد این منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/80022/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول