اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

نماینده پارلمان لبنان در گفت‌وگو با فارس:

گروه‌های تکفیری وابسته به القاعده و موساد در پشت انفجارهای بیروت قرار دارند

نماینده پارلمان لبنان از فراکسیون «وفاداری به مقاومت» وابسته به حزب‌الله، گروه‌های تکفیری را عامل انفجارهای بیروت دانست که قتل و کشتار را مباح می‌کنند و زیر لوای سازمان القاعده و «موساد» صهیونیستی فعالیت می‌کنند.

گروه‌های تکفیری وابسته به القاعده و موساد در پشت انفجارهای بیروت قرار دارند

«ولید سکریه» نماینده پارلمان لبنان از فراکسیون «وفاداری به مقاومت» وابسته به حزب الله در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیروت تاکید کرد: طرف‌هایی که در انفجارهای بیروت دست داشتند، گروه‌های تکفیری هستند که قتل و کشتار را مباح می‌کنند و زیر لوای سازمان القاعده یا یکی از شاخه‌های آن مانند «داعش» و غیره فعالیت می‌کنند.

سکریه با بیان اینکه، این اقدام تروریستی تمام نیروهای مقاومت در منطقه از لبنان گرفته تا سوریه و عراق و ایران را هدف قرار می‌دهد، افزود:‌ به اعتقاد من سازمان «موساد» از جمله طرف‌هایی است که در پس این ۲ انفجاری انتحاری قرار داشت.

وی دلیل دست داشتن موساد در چنین اقداماتی را در این دانست که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند، از اختلافات، شکاف‌ها و منازعات برای ایجاد هرج و مرج و فتنه‌انگیزی بهره‌برداری کند و همه می‌دانند که موساد در این گروه‌های تکفیری نفوذ کرده و دست دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما در این اقدام تروریستی برخی طرف‌های منطقه‌ای هم دست داشته‌اند؟ گفت: چنین اقدامی می‌تواند، در چارچوب تلاش‌های برخی کشورهای منطقه از جمله کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای اعمال فشار بر لبنان و واداشتن مقاومت به عقب‌نشینی از سوریه قرار گیرد، به خصوص اینکه معروف است، چنین کشورهایی از جمله حامیان مالی و نظامی گروه‌های تروریستی مسلح در سوریه هستند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول