اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال:

تلاش در عرصه تحصیل و علم‌آموزی وظیفه دانش‌آموزان بسیجی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: تلاش در عرصه تحصیل و علم‌آموزی وظیفه دانش‌آموزان بسیجی است.

تلاش در عرصه تحصیل و علم‌آموزی وظیفه دانش‌آموزان بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز‌الله عابدی صبح امروز در مراسم زنگ بسیج در مدارس خلخال با اشاره به نامگذاری سومین روز هفته بسیج با نام «بسیج، خلاقیت و پیشرفت» گفت: رزمندگان سال‌ها در جبهه با هدف حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی جان خود را فدا کردند و آن‌ها در سنگر رزم خود به فکر ملت، مردم و خاک کشورمان بودند و اکنون عرصه، عرصه علم‌آموزی و مقابله با هجمه دشمنان در تمامی عرصه‌ها است.

وی تصریح کرد: دشمن با هدف گرفتن هویت جوان ایرانی و دانش‌آموزان در تلاش است تا ارزش‌های جامعه را زیر سئوال ببرد و دانش‌آموزان باید با تربیت صحیح معلمان و مربیان آموزشی و تربیتی خود با هدف ارتقای سطح علمی خود، کشورمان را در راستای پیشرفت علمی و فناوری‌های مختلف به جلو ببرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هفته بسیج یادآور رشادت‌های رزمندگان و نبرد شجاعانه و دفاع دلیرانه آن‌ها از مرز و بوم کشورمان است و وظیفه شما سنگین‌تر شده چراکه این انقلاب و این کشور نیاز به پاسداری و حمایت و دفاع دارد.

عابدی افزود: از بدو انقلاب و پیش از آن امام راحل (ره) زحمات زیادی را برای استواری این نظام الهی و معنوی در کشور کشیده و اکنون ما نیز با تبعیت از ولایت فقیه و گوش به فرمان بودن به فرامین مقام معظم رهبری در دفاع از دستاورد‌های شهدا باید کوشا باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال نیز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید علوی روستای آلهاشم خلخال نیز اظهار داشت: شهدا از همین پایگاه‌ها برای دفاع از کشورمان به جبهه‌ها اعزام شدند و وجود این پایگاه در روستاها مراکزی برای حضور پررنگ بسیجیان و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای توسعه اهداف بسیج در روستاهاست.

امروز همچنین به مناسبت هفته بسیج از 13 برگزیده طرح آموزشی آیه‌های تمدن در خلخال تجلیل شد.

انتهای پیام/62008/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول