اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی امیدیه خبر داد

برپایی زنگ کتاب در مدارس امیدیه

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی امیدیه از برپایی زنگ کتاب در مدارس این شهرستان به‌مناسبت هفته کتاب خبر داد.

برپایی زنگ کتاب در مدارس امیدیه

امین اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی اداره کتابخانه‌های شهرستان امیدیه اقدام به برپایی زنگ مطالعه در مدارس ابتدایی، راهنمائی و دبیرستان کرد.

وی اضافه کرد: این مراسم در سالن اجتماعات مدارس دبستان شهید تمیمی، دبستان شهید رحیمی، راهنمایی شهید بهمئی و دبیرستان دخترانه شاهد برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی امیدیه افزود: معرفی تازه‌های کتاب و مسابقات مکتوب، معرفی طرح کتاب من و شبکه booki.ir، مسابقه و اهدای جوایز به برگزیدگان و همچنین معرفی کتابخانه‌های شهرستان امیدیه بخشی از برنامه‌های کتابداران در جمع دانش آموزان بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های این هفته برگزاری مراسمی با حضور دانش‌آموزان مدرسه شهید تمیمی و مهدکودک‌های جامعه‌القرآن و شهریاران در کتابخانه عمومی شهید بهشتی بوده است.

اسلامی گفت: هدف از برگزاری این مراسم آشنایی دانش‌آموزان با فضای کتابخانه و مسابقات مکتوب و عضویت در کتابخانه بود که در خلال برنامه فرماندار شهرستان نیز حضور به هم رسانیدند.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول