اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره راه و شهرسازی ملایر خبر داد

آزادسازی 355 کیلومتر از حریم راه‌ها در ملایر

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر با اشاره به 40 هزار ساعت گشت راهداری از ابتدای سال تاکنون گفت: از اقدامات مهم این حوزه 355 کیلومتر آزادسازی حریم راه‌ها و 43 کیلومتر شانه‌سازی راه‌های آسفالته بوده است.

آزادسازی 355 کیلومتر از حریم راه‌ها در ملایر

آرش آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه راهداری اظهار کرد: در حوزه راهداری اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی محورهای حوزه استحفاظی شهرستان ملایر انجام شده است.

وی با اشاره به 40 هزار ساعت گشت راهداری از ابتدای سال تاکنون افزود: از دیگر اقدامات مهم 355 کیلومتر آزادسازی حریم راه‌ها و 43 کیلومتر شانه‌سازی راه‌های آسفالته بوده است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر بیان داشت: از دیگر فعالیت‌ها می‌توان به 35 کیلومتر خط‌کشی، نصب یک هزار و 650 عدد تابلو اخطاری و انتظامی، تعویض 2 هزار و 280 عدد صفحه تابلوهای فرسوده اشاره کرد.

وی تصریح کرد: طی سال جاری 24 هزار متر مربع لکه‌گیری و سه کیلومتر درزگیری نیز بخش دیگری از عملیات راهداری این اداره به شمار می‌رود.

آزادی با اشاره به 28 کیلومتر روکش آسفالت ابراز داشت: 30 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی، 3 هزار و 550 متر مربع موج‌تراشی آسفالت، 3 هزار و 425 متر مربع زهکشی و دریواسیون پل‌ها، 900 متر مربع اصلاح قیرزدگی آسفالت، یک هزار و 600 متر مربع ریزش‌برداری و 6 هزار و 750 متر مربع ترانشه‌برداری نیز از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته است.

وی ادامه داد: نصب 120 متر مربع تابلو اطلاعاتی، ساخت 568 فنداسیون پیش‌ساخته، شست‌وشوی 3 هزار و 550 عدد تابلو اخطاری و انتظامی و اجرای سیستم روشنایی در محور ملایر- نهاوند (محدوده گردنه آبدر) به تعداد 100 عدد از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راهداری شهرستان ملایر محسوب می‌شود.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر یادآور شد: از دیگر اقدامات می‌توان به نصب هشت عدد سرعت‌گیر آسفالتی و 6 دستگاه چراغ چشمک‌زن، تعمیر دو دستگاه پل بزرگ، رنگ‌آمیزی 7 هزار و 600 عدد پایه تابلوهای اخطاری و انتظامی و تعمیر و نصب 480 شاخه گاردریل اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از 15 آذرماه نیز با شروع راهداری زمستانی برف‌روبی و نمک‌پاشی تمام محورهای شهرستان در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول