اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بنک خبر داد

ایجاد جنگل دریایی حرا به وسعت 15 هکتار در جنوب استان بوشهر

شهردار بنک از ایجاد جنگل دریایی حرا به وسعت 15 هکتار در جنوب استان بوشهر خبر داد.

ایجاد جنگل دریایی حرا به وسعت 15 هکتار در جنوب استان بوشهر

حسین صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: شهر ساحلی بنک دارای ظرفیت گردشگری بسیار بالایی است و استفاده از ظرفیت‌های موجود در این منطقه امری لازم است.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در این منطقه مورد تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

شهردار بنک با اشاره به احداث پارک جنگلی در بنک خاطرنشان کرد: در سال گذشته در زمین شوره‌زار باتلاقی ماسه‌ای به مساحت 15 هکتار از ضلع شمالی پارک ساحلی در حاشیه خور به لطف خداوند و همکاری منابع طبیعی استان بوته‌های درختان حرا  کاشته شد.

صفایی تصریح کرد: پروژه ایجاد جنگل دریایی حرا با هدف به‌وجود آمدن مکانی برای زیستگاه پرندگان و ماهی‌های دریایی و همچنین ایجاد فضای گردشگری در شهرستان آغاز به کار کرده است.

وی با مهم برشمردن تاثیر این جنگل بر گردشگری در حوزه جنوب استان بوشهر ابراز داشت: در سال‌های آینده با رشد درختان جنگل دریایی حرا در کنار پارک ساحلی علاوه بر طبیعت زیبا و ساحل‌های ماسه‌ای و وجود درختان حرا که از عجایب خلقت الهی به شمار می‌آید می‌تواند گردشگران را به خود جذب کند.

این مسئول گفت: این طرح با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان بوشهر در راستای تحویل نهال درختی حرا با شهرداری و شورای اسلامی این پروژه انجام شد که از همکاری آنان تقدیر می‌شود.

صفایی از ایجاد جنگل دریایی حرا به وسعت 15 هکتار در جنوب استان بوشهر خبر داد و افزود: این جنگل دریایی برای گسترش فضای گردشگری در جنوب استان بوشهر ایجاد می‌شود و انتظار داریم همه مسئولان در این مسیر کمک کنند.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول