اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه تاکستان:

حقوق هسته‌ای با هیچ مذاکره‌ای متوقف نمی‌شود

امام جمعه شهر تاکستان گفت: حقوق هسته‌ای ملت ایران بی‌تردید با هیچ مذاکره‌ای توقف نمی‌یابد.

حقوق هسته‌ای با هیچ مذاکره‌ای متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر تاکستان با گرامیداشت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: جمله بسیج لشکر مخلص خداست از سوی امام راحل از اوج معنویت و ایثار این نهاد برای اقتدار و عزت آفرینی در نظام اسلامی حکایت دارد.

امام جمعه شهر تاکستان بیان کرد: مسئولان امروز در پست و جایگاه مختلف رسمی باید بسیجی‌وار به میدان عمل در آمده و در فکر خدمت رسانی و دستگیری از نیازمندان باشند.

اسلامی با اشاره به اهداف تشکیل بسیج ادامه داد: امام راحل با دستور تشکیل این نهاد مقدس مردم را به تشکیل بسیج چند میلیونی فراخوان داد که این مهم امروز در این هفته باید تبیین و بازگو شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اقشاری بسیج ابراز داشت: در ایام جنگ تحمیلی دیروز و شبیخون نرم امروز بسیجیان از اقشار کارگران، دانش‌آموزان، اصناف و دانشجویان پا در رکاب در خدمت آرمان‌های انقلاب اسلامی آماده دفاع و نبرد بوده و در این راه هیچ چشم‌داشت مادی نیز ندارند.

امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده حاضر در ژنو ابراز داشت: حقوق هسته‌ای ملت ایران بی‌تردید با هیچ مذاکره‌ای توقف نداشته و اعضای تیم مذاکره ایرانی نیز در این دوره از مذاکره به این مهم اذعان دارند.

اسلامی با اشاره به تلاش فتنه‌انگیزان برای ایجاد آشوب و خون‌ریزی در میان مردم غرب آسیا خاطرنشان کرد: امت‌های اسلامی امروز همانند ید واحد پشت سر یکدیگر در مسیر اتحاد گام گذاشته و برابر نقشه‌های شوم دشمنان لحظه‌ای کوتاهی نکرده و از کیان خویش محافظت می‌کنند.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول