اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آوج خبر داد

اعزام مبلغ به روستاهای آوج

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آوج گفت: دور دوم اعزام مبلغان توسط تبلیغات اسلامی در دهه اول ماه صفر به روستاهای دارای خانه عالم این شهرستان صورت می‌گیرد.

اعزام مبلغ به روستاهای آوج

حجت‌الاسلام مهدی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج ترویج معارف دینی و فرهنگ عاشورا را برای نسل جوان ضروری برشمرد و اظهار داشت: روحانیون و مبلغان دینی با برپایی ادعیه، روضه‌خوانی، سینه‌زنی و برگزاری نماز جماعت سهم ویژه‌ای در تعالی بخشیدن و تجلی مکتب عاشورایی در دهه‌های محرم داشته و تأثیرگذاری خویش را بر محور اهل بیت باید تبیین کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آوج با اشاره به اعزام روحانیون به نقاط روستایی شهرستان آوج ابراز داشت: دور دوم اعزام مبلغان توسط تبلیغات اسلامی در دهه اول ماه صفر به روستاهای دارای خانه عالم صورت می‌گیرد.

وی پیرامون نحوه حضور روحانیون تصریح کرد: از 120 نفر مبلّغ شهرستان آوج 20 مبلغ را بانوان تشکیل داده‌اند که بر این اساس تمام روستاهای شهرستان آوج در دهه اول محرم از وجود روحانیون بهره‌مند شده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آوج به رونق فعالیت‌های مذهبی با شور و شعور حسینی در شهرستان آوج اشاره کرد و افزود: با توجه به فرا رسیدن دهه‌های دوم و سوم ماه محرم و لزوم تبلیغ فرهنگ و معارف دینی روحانیون این شهرستان به نقاط مختلف بخش‌های آوج و آبگرم این شهرستان اعزام می‌شوند.

عباسی با اشاره به اجرای ده‌ها عنوان برنامه بصیرتی در شهرستان آوج تصریح کرد: ریشه‌دار بودن معارف و اعتقادات ارزشی در شهرستان آوج همراه با وجود متعدد مذهبی و فرهنگی زمینه‌ای مناسب برای رونق برنامه‌های فرهنگ و هنر در این شهرستان ایجاد کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آوج بیان کرد: امید می‌رود تا مسئولان استانی ضمن افزایش حمایت‌ها از توان و ظرفیت‌های شهرستان آوج غافل نبوده و برای گسترش این بسترها یاری‌رسان شهرستان باشند.

انتهای پیام/77005/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول