اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

آمریکا به تعهدات خود در قبال ایران عمل نکرده است/ سران آمریکا دروغگو و بهانه‌جو هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا هرگز به تعهدات خود در قبال ایران عمل نکرده است: گفت: دروغ‌گویی، عدم صداقت و بهانه‌جویی جزو خصایص سران آمریکاست.

آمریکا به تعهدات خود در قبال ایران عمل نکرده است/ سران آمریکا دروغگو و بهانه‌جو هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر  سردار محمداسماعیل کوثری ظهر امروز در یادواره شهدای مقاومت اسلامی ملایر به مقام و منزلت شهدا اشاره کرد و افزود: درجاتی که امروز شهدا در پیشگاه خداوند دارند نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه آنچه رزمندگان را در دوران هشت سال دفاع مقدس یاری می‌کرد توکل به خدا و ایمان درونی بود اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در قلب‌های رزمندگان به خوبی جا افتاده بود و با تبعیت از امام خمینی(ره) عاشقانه در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون فداکاری شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: امروز نیز این استقامت و مقاومت ملت ایران باعث وحشت  استکبار جهانی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اسلام ناب توسط امام خمینی و با پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شد، ابراز داشت: امروز برخی سران کشورهای اسلامی مانند عربستان با همدستی استکبار، اسلام آمریکایی را در دنیا ترویج می‌دهند.

کوثری هدف این افراد را تفرقه افکنی میان مسلمانان و از بین بردن وحدت برشمرد و بر لزوم هوشیاری ملت‌های مسلمان نسبت به دسیسه‌های استکبار تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در مقابل حرکت امام (ره) ایستادند، اما مردم با تبعیت از فرامین ولایت، اجازه مداخله استکبار را در نظام جمهوری اسلامی ایران ندادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز نیز دشمنان در مسئله هسته‌ای در مقابل ایران صف کشیده‌اند ابراز داشت: البته تحریم‌ها و توطئه‌های دشمن باعث بالا رفتن استقامت ملت ایران شده است.

وی ابراز داشت: امروز کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی نیز ایران را الگوی خود قرار داده و با تأسی از راه امام خمینی و رهبر معظم انقلاب به مقاومت خود در برابر ظالمان ادامه می‌دهند.

کوثری در ادامه با بیان اینکه آمریکا هرگز به تعهدات خود در قبال ایران عمل نکرده است: گفت: اگر آمریکا به معنای واقعی بخواهد مذاکره کند ایران آماده است، اما دروغ‌گویی و عدم صداقت در بین سران آمریکا وجود دارد چرا که کسانی که شیطان‌صفت هستند، رویکردشان دروغگویی و بهانه‌جویی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای مقابله با استکبار باید همواره در سایه منویات رهبری حرکت کنیم.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول