اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

بسیجی بودن به فکر و اندیشه است

امام جمعه گلپایگان گفت: بسیجی بودن به فکر و اندیشه است و اندیشه بسیج باید در همه افراد جامعه نهادینه شود.

بسیجی بودن به فکر و اندیشه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی در نماز سیاسی-عبادی جمعه این هفته که در مسجد جامع برگزار شده بود، بیان کرد: اندیشه‌ها و افکار، آداب و دستورات امام حسین(ع) در زندگی ما ساری و جاری باشد و فرهنگ عاشورا و محرم در وجود همه افراد جامعه نهادینه شود.

وی با تاکید بر اینکه آثار محرم باید در وجود ما رسوخ کند و آثار این ماه حداقل تا محرم سال آینده در وجود ما باقی بماند، تصریح کرد: فرهنگ عاشورا باید در زندگی خانوادگی، محل کسب و کار، روابط اجتماعی ملموس و مشهود باقی بماند.

خطیب جمعه گلپایگان ضمن تقدیر از حضور باشکوه و گسترده مردم گلپایگان که روز گذشته در آیین چهارمین سالگرد ارتحال آیت العظمی حاج آقا علی صافی(ره) در مسجد قاضی زاهد شرکت کرده بودند، بیان کرد: بیت آیات عظام شیخ لطف‌الله و حاج آقا علی صافی طی پیامی از حضور باشکوه مردم در این آیین تشکر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین مراسم‌هایی کم‌ترین دینی است که ما نسبت به بزرگان و مراجع می‌توانیم ادا کنیم، افزود: شهر گلپایگان به خود افتخار می‌کند که چنین مراجع و علمای بزرگی را در خود پرورانده است.

* فکر و اندیشه بسیج در همه افراد جامعه نهادینه شود

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان به آغاز هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیجی بودن به فکر و اندیشه است و درست است که بسیجیان را در لباس بسیجی می‌بینیم که این لباس هم مایه افتخار است اما باید فکر و اندیشه بسیج در همه افراد جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام اسماعیلی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع 50 هزار نفری بسیجیان اشاره کرد و افزود: ایشان در سخنانشان جایگاه و فرهنگ بسیج را مورد توجه جامعه دینی و اسلامی قرار دادند و از دیدگاه ایشان بسیج به عنوان شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بهار وصل و طراوت می‌دهد.

خطیب جمعه گلپایگان خاطر نشان کرد: تنها فکر و اندیشه‌ای که در برابر ظلم و ستم بایستد و در برابر کج‌اندیشان مقابله کند، فکر و اندیشه بسیج است و بسیجیان سربازان پا به رکاب امام عصر (عج) هستند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه سرافرازی و سربلندی  جامعه ما از بسیج و بسیجیان است، تصریح کرد: دشمنانی که رجز خوانی می‌کنند وقتی جمعیت 50 هزار نفری بسیج را می‌بینند و یا آزمایش موشکی  بسیج را که با افکار بسیجی طراحی و ساخته شده است،می‌بینند وحشت در دلشان می‌افتد و عقب نشینی می‌کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر اینکه حرف اول را در دنیای امروزی منطق می‌زند و سخنان نخست وزیر اسرائیل دیگر خریدار ندارد، اظهار کرد: استکبار جهانی ملت ما را در هشت سال جنگ تحمیلی آزموده است و به این نتیجه رسیدند که ملت ما با پشتوانه رهبری و فرزندان این مرز و بوم نه فقط با صدام بلکه با هزاران فکر و اندیشه التقاطی جنگید و در این نبرد پیروز شد. 

وی در ادامه به صلابت وزارت امور خارجه و گروه ایرانی 1+5 پرداخت و تصریح کرد: امیدواریم با فضای خاصی که ایجاد شده به حق و حقوق خودمان دست پیدا کنیم.

خطیب جمعه گلپایگان متذکر شد: ملت ایران دست از غنی سازی بومی که دستاورد جوان ایرانی است بر نمی‌دارد و این حق مسلم مردم ایران است.

انتهای پیام/ 63014/خ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول