اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

عده‌ای به دنبال تطهیر چهره سران فتنه هستند

امام جمعه شیراز گفت: عده‌ای به دنبال تطهیر چهره سران فتنه 88 هستند.

عده‌ای به دنبال تطهیر چهره سران فتنه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فارس گفت: امیدواریم بتوانیم سبک‌بال باشیم و تعلقات مادی دست و پای ما را به هم قفل نکند و همچنین در مواقع لازم راه بریدن از تعلقات را یاد گرفته باشیم چراکه باید بدانیم افراد باتقوا در زندگی سبک‌بال بوده از قفس ماده و طبیعت دور شده و در این عالم، نیازمندی‌های مادی فراوانی نداشته و آسوده‌ خاطر زندگی می‌کنند.

وی افزود: انسان‌ها با بهره‌گیری از تقوا و علم به اهداف برتر دست می‌یابند و انسان آفریده نشد که بخورد و بیاشامد بلکه سلامت جسم باید در راستای سلامت روح برای رسیدن به کمال باشد.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه خداوند آمیزش جنسی را برای انسان‌ها قرار داد تا این آفریده از راه لذت بردن به بقای نسل خود کمک کند، عنوان کرد: اگر این لذت نبود، تامین زندگی و راه‌اندازی کانون خانواده و تربیت نسل انسان به وجود نمی‌آمد و همچنین باید توجه داشت که لازم است نیازهای عاطفی در کانون گرم خانواده تامین شود.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه در خانواده، زن و مرد باید مانع از آسیب‌های اخلاقی یکدیگر باشند، ازدواج را راهی برای رسیدن به مودت و آرامش دانست.

وی با اشاره به اینکه حجاب، عفاف و پوشش، مسئله فطری انسان‌ها است، تصریح کرد: ازدواج با خانواده‌ای اصیل و نجیب و با ارزش‌های انسانی و الهی همراه است و عاملی است برای پاسخگویی به نیازهای عاطفی که پاسخگویی به این نیازها تنها از راه پیمان زناشویی پاسخ داده می‌شود.

ایمانی با اشاره به هفته بسیج تصریح کرد: امام خمینی (ره) بسیج مستضعفین را پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دلیل دغدغه‌ای که داشتند، راه‌اندازی کردند.

امام جمعه شیراز عنوان کرد: این حرکت امام خمینی (ره) کمتر از یک سال نتیجه داد و در شهریور 59 با آغاز جنگ تحمیلی بسیجیان جبهه جنگ را گرم نگه داشتند آنچنان که دشمنان این نکته را بازگو کردند که در بسیج مستضعفان قدرتی نهفته است که می‌تواند با تمام ارتش‌های کلاسیک دنیا مقابله کند.

وی با یادآوری آخرین سخن امام خمینی (ره) درباره بسیج مبنی بر اینکه «آخرین سخن را به مسئولان نظام بیان می‌دارم که اگر از شما بسیجیان غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت»، اظهار داشت: دشمنان خارجی و درون نظام ما در هر فرصتی بسیج را زیر سوال می‌برند و در جامعه جایگاه آن را می‌شکنند چراکه آن را مانع از دستیابی به اهداف نادرست خود می‌دانند و همچنین در فتنه 88 دیدیم که چگونه علیه بسیج شعار دادند و برخورد کردند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: عده‌ای سعی دارند چهره سران فتنه را تطهیر کنند گویا که هیچ ماجرایی در کشور روی نداده و خونی به ناحق بر زمین ریخته نشده است.

ایمانی در ادامه اظهار داشت: تحریم‌هایی که امروز آمریکا دنبال می‌کند، پس از فتنه 88 آغاز شده است چراکه امیدوار شده‌اند با تحریم‌ اقتصادی کشور را می‌توانند فلج کنند.

امام جمعه شیراز در پایان خاطرنشان کرد: امروز عده‌ای قصد دارند با بهانه‌های واهی، تشنگان قدرت را بر سر کار آورده و عده‌ای را برای انتقام از مردم و رهبری با لباس دیگری در عرصه وارد کنند.

انتهای پیام/2448/م40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول