اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

کمترین مجازات سران فتنه حصر آنان است

امام جمعه ایلام گفت: کمترین مجازات سرانه فتنه حصر آنان است.

کمترین مجازات سران فتنه حصر آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌‌الله محمد‌نقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام گفت: اظهار تاسف برخی از سیاسیون از ادامه حصر سران فتنه و عوامل اصلی فتنه ننگین 88 خیانت به امام، انقلاب و ملت بزرگ ایران است.

وی ادامه داد: سران فتنه بزرگترین خیانت را نسبت به نظام روا داشته‌اند و باید به عنوان باغی در دادگاه انقلاب محاکمه و مجازات شوند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: کسانی که از حصر آنان اظهار تاسف می‌کنند و مسئلت نظام را رفع حصر آنان می‌دانند در واقع شریک جرم سران فتنه هستند و حق ندارند رفع حصر آنان را از مطالبات جدی مردم بدانند.

وی عنوان کرد: این آقایان وکیل ملت نیستند و برخلاف ادعای آنان مردم در راهپیمایی شورانگیز و حماسی 9 دی محاکمه و مجازات آن‌ها را از دستگاه قضایی خواستار شدند.

لطفی تصریح کرد: مگر ملت بزرگ ایران فراموش کرده‌اند که در فتنه 88 با دروغ تقلب اصل نظام را هدف قرار دادند و روز رای‌گیری همسر یکی از حامیان فتنه گفت که اگر فلانی (موسوی) رای نیاورد حتماً تقلب شده و مردم به خیابان‌ها بریزند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: این اظهارات کلید ‌واژه آشوب و اغتشاشات بود و رسانه‌های وابسته به نظام سلطه و مجموعه‌های ضدانقلاب به سرعت این اظهارات را منتشر کرده‌اند و قبل از اعلام نتایج آراء فرمان شورش‌های خیابانی و خروج علیه نظام اسلامی را صادر کرده‌اند و عدم التزام عملی خود به اسلام و نظام را آشکار کرده‌اند.

وی ادامه داد: هشت ماه کشور را با آشوب و اغتشاش دچار چالش‌های جدی سیاسی و امنیتی کردند و خسارت‌های فراوان جانی و مالی به کشور وارد کردند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: تا جایی که سران جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی در استقبال و پشتیبانی از آن‌ها گفتند اصلاح‌طلبان به نمایندگی از ما در تهران علیه نظام اسلامی می‌جنگند.

لطفی ادامه داد: در روز 13 آبان و 16 آذر استکبار‌ستیزی انقلاب را زیر سئوال بردند و با کمال وقاحت عکس امام را در دانشگاه تهران به آتش کشیدند و در روز عاشورای 88 شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سردادند و عزاداری سید‌الشهدا (ع) از شعائر الهی عاشورا و کربلا را به باد تمسخر گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: یا این نمونه‌های کوچک از خیانت سران فتنه و حامیان داخلی آن‌ها، ملت بزرگ ایران اجازه نخواهد داد فتنه‌گران و حامیان آن‌ها بار دیگر در صحنه سیاسی حضور پیدا کنند.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به بیانات مهم ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب در جمع فرماندهان بسیج اشاره کرد و گفت: بیانات معظم‌له فصل‌الخطاب و نقشه راه برای تیم مذاکره‌کننده با طرف‌های غربی است.

وی ادامه داد: تیم ‌مذاکره کننده ایران با پشتیبانی رهبر انقلاب و ملت بزرگ ایران در میدان گفت‌وگو با دلگرمی و در عین حال با قاطعیت باید از حقوق مسلم ایران دفاع کنند.

لطفی ادامه داد: بدون تردید بیانات مهم و شور‌انگیز مقام معظم رهبری اتمام حجت به نظام سلطه به‌ویژه رژیم آمریکا و سران فاسد رژیم اسرائیل بود.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: تیم هسته‌ای ایران باید در برابر زیاده‌خواهی و باج‌خواهی آمریکا و متحدان عربی‌اش ایستادگی کند و کوچکترین اعتماد و نرمشی در برابر آن‌ها نشان ندهد چراکه آمریکایی‌ها ثابت کرده‌اند که قابل اعتماد نیستند و افزون بر این اعضای تیم مذاکره‌کننده آمریکا و غربی‌ها منعکس‌کننده نظرات و پیشنهادات رژیم فاسد اسرائیل است.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و ارتش 20 میلیونی به فرمان امام راحل اشاره کرد و گفت: بسیج یک عنوان ارزشمند و یک واژه مقدس و ولایی است.

وی ادامه داد: بسیج شجره طیبه و درخت تنومند انقلاب اسلامی است. بسیج میراث گرانبهای امام راحل است و بسیجی به کسی اطلاق می‌شود که دارای ایمان قوی و باورهای عمیق دینی و دارای آمادگی برای حضور در همه میدان‌ها باشد.

انتهای پیام/2246/م40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول