اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه زابل:

جامعه‌‌ بابصیرت در فتنه ‌پشت سر رهبری قرار می‎گیرد/بسیج‌ تامین کننده‌ امنیت ملی است

فرمانده سپاه زابل گفت: بسیج تامین ‌کننده و پشتوانه امنیت ملی کشور است.

جامعه‌‌ بابصیرت در فتنه ‌پشت سر رهبری قرار می‎گیرد/بسیج‌ تامین کننده‌ امنیت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، محمد ناظری در آستانه فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج، ضمن گرامیداشت این هفته با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز در تمام جهان نشر پیدا کرده است، اظهار داشت: حرکت‌‌های اصیل در جهان به برکت بسیج شکل گرفته و نمونه آن را می‌توان در مقاومت بسیجی‌گونه ملت سوریه در برابر تکفیری‌هایی که از کشورهای مختلف به این کشور مسلمان حمله کرده‌اند، یافت.

فرمانده سپاه زابل ‌‌بسیج را در دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی موفق دانست و بیان کرد: بسیج تامین ‌کننده و پشتوانه امنیت ملی کشور است.

این مسئول عنوان کرد: لازمه تحقق ارتش 20 میلیونی تجلیل و ارج‌‌گذاری به همه بسیجیان و رزمندگانی است که حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس را آفریدند.

ناظری اذعان داشت: بنا به اعتراف دنیا و حتی دشمنان انقلاب، امروز بسیج بزرگ‌ ترین قدرت جهانی معرفی شده است و آنچه در دفاع مقدس دشمن را به زانو در آورد، قدرت بسیج بود.

وی با بیان اینکه خط و مش و راهبرد بسیج با توجه به تهدیدها و توطئه‌‎های دشمنان و در راستای راهبرد توسعه همه جانبه کشور ترسیم می‎شود، بیان داشت: بسیج در این سه دهه،‌ در چهار حوزه فرهنگی، سیاسی، نظامی و اقتصادی ایفای نقش کرده است

فرمانده سپاه زابل با اشاره به ظرفیت بالقوه بسیج در عرصه‌‎های مختلف، تصریح کرد: بسیاری از دستاوردها و موفقیت‌‎های کشور با تفکر و بینش بالا و تعهد همراه با تخصص نیروهای مخلص بسیجی به دست آمده است.

این مسئول با اشاره به معنای بصیرت، گفت: بصیرت نوعی آگاهی عالمانه، همه جانبه و عمیق نسبت به مسائل و تصمیم گیری و عمل در راستای مصالح و منافع اسلام، ملت و کشور است، جامعه‌‌ای که بصیرت داشته باشد، به هنگام بروز فتنه ها، پشت سر رهبری قرار می‎گیرد.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول