اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت لنده:

توسعه لنده در گرو همت و تلاش مسئولان است

امام جمعه موقت لنده با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص توسعه و آبادانی این شهرستان، گفت: توسعه و پیشرفت لنده در گروی همت و تلاش مسئولان است.

توسعه لنده در گرو همت و تلاش مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به لزوم رعایت تقوای الهی گفت: دلبستگی به دنیا را خدا و اولیای برحقش مذموم دانسته و انسان‌ها را از آن نهی کرده‌اند.

وی افزود: هدف اصلی خلقت بشریت عبادت در راه خدا و رسیدن به جایگاه والای انسانیت بوده است.

امام جمعه موقت لنده گفت: مشکلات و معضلات امروز جوامع بشری برای کم‌رنگ شدن معنویت در جامعه است.

الهی‌نیا تصریح کرد: ماه محرم در بر دارنده‌ حادثه‌ای است که حفظ اسلام و برکات بسیار زیادی را به‌همراه داشته و اسلام را بیمه کرد.

وی برپایی مجالس عزای حسین(ع) را لازم و ضروری خواند و گفت: از ماه محرم و مجالس و محافل آن باید به نحو احسن استفاده و روشنگری و بصیرت افزایی دینی را در جامعه به اوج خود برسانیم.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده افزود: عاشورا درس‌ها و عبرت‌های فراوانی را برای ما داشته و می‌طلبد از آن‌ها به درستی استفاده کنیم.

الهی‌نیا گفت: عبرت‌های عاشورا مهمتر از درس‌های آن بوده چرا که ما از سرگذشت و عبرت‌های عاشورا درس‌های لازم را فرا می‌گیریم.

وی توجه به بصیرت مردم را لازم خواند و افزود: مجالس عزاداری و روضه‌خوانی ما باید با بصیرت‌افزایی قشر جوان جامعه همراه باشد.

امام جمعه موقت لنده توجه به تبلیغات دین را یادآور شد و گفت: در طول تاریخ مشاهده شده که هر جا تبلیغ وسیع‌تر بود پیشرفت نیز حاصل می‌شد ولی در جاهایی که تبلیغات منفی رشد و نمو داشت خبری از پیشرفت دین و اسلام در جامعه نبود.

الهی‌نیا در ادامه به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در امتداد درس‌های عاشورا شکل گرفته و به برکت خون امام حسین(ع) و برای دفاع از حریم ولایت بسیج سازماندهی شد.

وی افزود: بسیج افتخار میهن ایران اسلامی است که در طول سنوات گذشته امتحان خود را با موفقیت به پایان برده است.

امام جمعه موقت لنده یادآور شد: آنچه امروز امام امت از ما می‌خواهند توجه و آگاهی کافی نسبت به مسائل روز و سعی در حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب است.

وی افزود: اگر جامعه غفلت به خود راه دهد باید بداند که تاریخ تکرار و توطئه‌های شوم و تهدیدها در راه است.

الهی‌نیا گفت: ما نباید گول لبخندهای ظاهری دشمنان را بخوریم، باید بصیرت شناسایی دوست و دشمن خود را تقویت کنیم.

وی شجره طیبه صالحین را یک اقدام مبارک در جهت تقویت دینی و روحیه معنوی در جوانان خواند و گفت: حلقه‌های شجره طیبه صالحین باید از مهدهای کودک شروع شود.

امام جمعه موقت لنده در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص توسعه و آبادانی شهرستان لنده گفت: توسعه و پیشرفت شهرستان لنده در گروی پای کار بودن شهرداری و شورای اسلامی و همت و تلاش دوچندان آنان و دیگر مسئولان است.

انتهای پیام/82013/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول