اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

غربی‌ها فهمیده‌اند در مقابل ملت ایران نباید با زبان تهدید سخن گفت

امام جمعه کرمانشاه به هشدار مقام معظم رهبری در مورد کوتاه نیامدن از حقوق ملت ایران اشاره کرد و گفت: ایستادگی ملت ایران موجب شده غربی‌ها بفهمند با تحریم و زبان تهدید نمی‌توان کاری از پیش برد.

غربی‌ها فهمیده‌اند در مقابل ملت ایران نباید با زبان تهدید سخن گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: اینکه غربی‌ها وارد مذاکره با ایران شده‌اند، از اقتدار ایران اسلامی است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: کشورهای غربی هرگز با یک کشور ضعیف چنین رفتار نمی‌کنند و در قبال آن مذاکره‌ای انجام نمی‌دهند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایشات گهربار و پیامبرگونه مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از دولت‌ها، عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب همچون امام راحل از دولت‌ها با سلیقه‌های مختلف حمایت می‌کنند و دولت را تایید فرموده‌اند، اما تاکید دارند که حتی یک قدم از حقوق مسلم خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان به هشدار مقام معظم رهبری در مورد کوتاه نیامدن از حقوق هسته‌ای و تمام حقوق ملت ایران اشاره کرد و گفت: ایستادگی ملت ایران موجب شده غربی‌ها بفهمند با تحریم و زبان تهدید نمی‌توان کاری از پیش برد.

وی تحریم‌ها را مربوط به فکر استکباری عنوان کرد و افزود: باید از حقوق خود دفاع کنیم و با تمام وجود و با ایمان راسخ همچون گذشته ایستادگی خود را نشان بدهیم.

علما ایستادگی در مقابل تحریم‌ها و تکیه بر توان داخلی را از جمله دست‌آوردهای ملت ایران در تحریم‌ها اعلام کرد و ابراز داشت: با تکیه بر توان داخلی به پیشرفت‌های حیرت‌انگیزی دست یافته‌ایم و امروز ایران اسلامی تبدیل به قدرت تاثیرگذاری در منطقه شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اعتراف کرده‌اند بدون ایران نمی‌توان کاری در منطقه انجام داد و حضور ایران در معادلات منطقه حائز اهمیت است و این به‌دلیل ایستادگی و نترسیدن در مقابل دشمن است.

امام جمعه کرمانشاه به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: در این فتنه کثیف خسارت بسیاری به اعتبار کشور وارد و فضای مسمومی ایجاد شد و خط دهی این موضوع مربوط به دشمنان قسم خورده ملت ایران بود.

انتهای پیام/2700/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول