اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری برابر شهید چمران لارستان رقم خورد

پنجمین برد بانوان هندبالیست کردستانی

تیم هندبال شهرداری سنندج در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان موفق شد 30 بر 18 نماینده لارستان را مغلوب و جای خود را در رده دوم تثبیت کند.

پنجمین برد بانوان هندبالیست کردستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هفته نخست از رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران از امروز آغاز شد و طی آن 6 تیم حاضر در این دسته رو در روی یکدیگر ایستادند.

در یکی از این پیکارها تیم شهرداری سنندج نماینده استان کردستان و نائب قهرمان نیم‌فصل مسابقات در لارستان میهمان تیم شهید چمران این شهر بود که در پایان موفق شد با نتیجه قاطع حریف خود را مغلوب کند.

شهرداری که در آغاز رقابت‌های لیگ امسال توانسته بود نماینده لارستان را در سنندج با برد پرگل 38 بر 14 شکست دهد این بار نیز پیروزی خود را تکرار کرد و با حساب 30 بر 18 به برتری دست یافت.

این پیروزی پنجمین برد تیم شهرداری سنندج در رقابت‌های لیگ امسال به شمار می‌رود چراکه این تیم موفق شده بود در نیم فصل نخست علاوه بر لارستان، بام مشهد، ثامن‌الحجج تهران و ذوب‌آهن اصفهان را از پیش رو بردارد.

تنها شکست شهرداری در این فصل در برابر ثامن‌الحجج سبزوار قهرمان چندین دوره لیگ رقم خورد، تیمی که امروز و در آغاز دور برگشت در مشهد به مصاف بام این شهر رفته است.

شهرداری سنندج که عنوان سومی رقابت‌های فصل قبل را یدک می‌کشد با بردی که در برابر لارستان به دست آورد 10 امتیازی شد تا همچنان امیدهای خود را برای قرار گرفتن بین دو تیم بالای جدول در انتهای فصل و کسب سهمیه آسیایی زنده نگاه دارد.

در دیگر بازی هفته ششم مسابقات ذوب‌آهن اصفهان که با 5 امتیاز در رده سوم قرار دارد در زمین خود میزبان تیم بحران‌زده ثامن‌الحج تهران است.

در حال حاضر و بدون احتساب نتیجه دو بازی دیگر ثامن‌الحجج سبزوار با 10 امتیاز صدرنشین است و شهرداری سنندج نیز با همین تعداد امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد.

ذوب‌آهن با 5، ثامن تهران با 4 و شهید چمران لارستان با 2 امتیاز رده‌های سوم تا پنجم را در اختیار دارند و بام مشهد با تنها یک امتیاز قعرنشین جدول است.

گفتنی است تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج سبزوار موفق شد در نیم فصل نخست با غلبه بر تمامی حریفان عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

انتهای پیام/79012/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول