اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری پروژه آزادراه ساوه - همدان:

آزادراه ساوه - همدان تا 2 ماه دیگر به اتمام می‌رسد

مجری پروژه آزاد راه ساوه - همدان گفت: آزاد راه ساوه - همدان تا 2 ماه دیگر به اتمام می‌رسد.

آزادراه ساوه - همدان تا 2 ماه دیگر به اتمام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مسعود صیفی عصر پنج شنبه در بازدید استاندار همدان از پروژه آزادراه ساوه همدان اظهار کرد: با افتتاح دو باند از آزاد راه ساوه - همدان طی سال گذشته و ادامه مسیر، پروژه پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی از روند اجرایی 30 کیلومتری باند جنوبی آزادراه ساوه - همدان خبر داد و افزود: در مسیر ادامه کار پروژه، مقداری از روسازی باقی مانده است.

مجری پروژه آزاد راه ساوه - همدان با اشاره به اتمام خاک‌ریزی و دیگر عملیات پروژه باند جنوبی آزادراه ساوه - همدان خاطرنشان کرد: تا دو ماه دیگر کار پروژه می‌تواند به اتمام برسد.

وی مشکل جوی را در اجرای کار مهم دانست و اضافه کرد: با مساعد شدن هوا باند جنوبی بهتر پیش می‌رود.

صیفی با اشاره به این که مسیر آزادراه 175 کیلومتر است، ادامه داد: پایان آزادراه در مسیر روستای کوریجان خواهد بود.

وی با اشاره به این که قطعه اول پروژه با شروع از 25 کیلومتری ساوه تا دخان بوده، گفت: این مسیر 90 کیلومتر است.

مجری پروژه آزادراه ساوه - همدان صرف هزینه آزاد راه را تا به امروز 150 میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: در قطعه آخر نیز 50 میلیارد تومان هزینه خواهیم کرد.

وی از فعال بودن 590 دستگاه دستگاه ماشین از سال 90 تا 91 خبر داد و افزود: با شروع کار پروژه در سال 88 تا 90، 160 دستگاه فعالیت می‌کردند.

صیفی از پیشرفت فیزیکی پروژه طی سه سال اخیر خبر داد و گفت: با پیشرفت فیزیکی 65 درصدی تا سال 90، پیشرفت کار از سال 91 تا به امروز 95 درصد بوده است.

وی هزینه صرف شده در سال 88 را 9 میلیارد تومان دانست و افزود: پیشرفت پروژه با هزینه‌های صرف شده 12 میلیارد در سال 89، 89 میلیارد در سال 90 و 71 میلیارد تومان در سال 91 همراه بوده است.

مجری پروژه آزادراه ساوه - همدان از بدهکاری 17 میلیون تومانی به سازمان راه و شهرسازی خبر داد و افزود: با پرداخت بدهی، 2 میلیارد تومان هزینه گاز پروژه نیز باید پرداخت شود.

پیمانکار پروژه آزادراه ساوه - همدان نیز مشکل قرارداد مستندات را مهم دانست و افزود: توجه به زیرسازی در انجام این پروژه اولویت بوده است.

مهرداد چوبدار با رضایتمندی از کار تیم پروژه از به پایان نرسیدن روند کار احساس تأسف کرد و تلاش جدی را زمینه کار خود و مسئولان عمرانی دانست.

انتهای پیام/89026/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول