اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار:

حفظ حجاب موجب به سنگ‌خوردن تیر خصم استکبار می‌شود

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به توطئه‌های دشمنان در زمینه سست کردن بنیان خانواده‌ها و گرفتن ارزش‌های دینی در کانون خانواده‌های ایرانی، حفظ حجاب و عفاف را موجب به سنگ‌خوردن تیر خصم استکبار دانست.

حفظ حجاب موجب به سنگ‌خوردن تیر خصم استکبار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدحسین محمودی شامگاه پنج‌شنبه در همایش آموزشی طرح مشکات با موضوع حجاب و عفاف که با حضور جمع کثیری از بانوان فرهنگی در سالن اجتماعات دبیرستان شهید رجایی بیجار برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: حجاب و عفاف زینت زنان و رعایت آن موجب پیشرفت دختران و پسران در جامعه اسلامی خواهد شد و دست دشمنان نیز برای براندازی حجاب از جامعه ما کوتاه خواهد ماند.

وی فلسفه حجاب و عفاف در اسلام را حفظ شأن و کرامت بانوان عنوان کرد و گفت: حجاب و عفاف موجب حفظ کرامت و شأن بانوان در جامعه اسلامی خواهد شد.

محمودی با بیان اینکه دشمنان در صدد کم‌رنگ کردن حجاب زنان در جامعه اسلامی و رواج بی‌حجابی و بی‌عفتی هستند، گفت: دشمنان دیرینه اسلام ناب محمدی و مخالفان دین اسلام، با توسل به برخی بهانه‌ها به دنبال کم‌رنگ کردن و بی‌ارزش جلوه‌ دادن حجاب در جوامع اسلامی هستند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

فرمانده سپاه بیجار با تأکید بر آگاهی بانوان از حربه و تهدیدات فرهنگی دشمنان در کم‌رنگ کردن حجاب اسلامی و باورها و اعتقادات دینی در جامعه اسلامی گفت: دشمنان قصد گرفتن حجاب و رواج بی‌عفتی و بی بندوباری در جامعه را دارند و بانوان به خصوص جوانان باید با آگاهی از اهداف شوم دشمنان روز به روز بر ترویج حجاب در جامعه اسلامی بکوشند.

وی، تقویت باورهای دینی و اسلامی را سلاحی کارآمد در برابر تهاجمات و تهدیدات فرهنگی دشمنان اسلام عنوان کرد.

محمودی با بیان اینکه حجاب بهترین زینت و الگوی زنان جامعه اسلامی است که هیچ وقت رنگ نمی‌بازد، بیان کرد: جامعه اسلامی ما امروز نیازمند حجاب و مبانی حجاب و عفاف است و در سایه تحقق آن به سعادت خواهد رسید، چرا غرب به واسطه دوری از گرایش حجاب در منجلاب سهمگینی گرفتار شده است.

وی وظیفه و تأثیر فرهنگیان به عنوان موثرترین افراد جامعه در ترویج حجاب میان دانش‌آموزان و دانشجویان را انکارناپذیر عنوان کرد.‌

فرمانده سپاه بیجار حجاب را ضامن سلامت جامعه اسلامی عنوان و بر آگاهی و ترویج این مهم در جامعه میان جوانان تأکید کرد.

این مسئول در پایان از بانوان به عنوان ستون‌های مستحکم خانواده نام برد که می‌توانند با ترویج عفت و حجاب و پاکدامنی میان فرزندان، کانون خانواده و جامعه را از فتنه‌های دشمنان مصون بدارند.

انتهای پیام/79015/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول