اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه خبر داد

توسعه زیرساخت‌های روستایی در شهرستان عسلویه

فرماندار عسلویه از توسعه زیرساخت‌های روستایی در شهرستان عسلویه خبر داد.

توسعه زیرساخت‌های روستایی در شهرستان عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید محمودی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چند روز اخیر شاهد بارندگی‌های بسیار خوبی در استان بوشهر و به ویژه شهرستان عسلویه بودیم.

وی افزود: بارش‌های اخیر موجبات خوشحالی کشاورزان و فعالان عرصه کشاورزی شده و به فضل خدا نویدبخش سالی پر از خیر و برکت خواهد بود.

فرماندار عسلویه از آمادگی کامل دستگاه‌های امدادی عسلویه برای مقابله با سیل خبر داد و خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده از نخستین لحظات بارندگی تاکنون تمام تیم‌های امدادی در منطقه حضوری فعال دارند و بلافاصله اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

محمودی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در اثر بارندگی نداشته‌ایم و امیدوار هستیم که تا انتهای بارندگی نیز مشکلی به وجود نیاید.

وی اضافه کرد: شهرستان عسلویه دارای موقعیت خاصی است و تاسیسات عظیم پارس جنوبی در این منطقه واقع شده که امیدوار هستیم شاهد مشارکت شرکت‌های نفت و گاز در عمران و آبادانی عسلویه باشیم.

فرماندار عسلویه تاکید کرد: مردم این شهرستان همواره در دفاع از نظام اسلامی پیشتاز بوده‌اند و امیدوار هستیم با نگاه بهتر مسئولان در پارس جنوبی، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات ارائه شود.

محمودی ابراز داشت: توسعه زیرساخت‌های روستایی در شهرستان عسلویه مورد تاکید مسئولان استان و شهرستان قرار دارد و در این مسیر هیچ گونه کوتاهی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول