اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخابات اعضای هیئت مدیره خانه صنعت و معدن تبریز برگزار شد

واگذاری بخشی از وظایف صنعت، معدن و تجارت به تشکل‌ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: توجه به نقش تشکل‌ها جزو سیاست‌های اصولی و راهبردی وزارت متبوعه است و بناست قسمتی از وظایف وزارتخانه به تشکل‌ها اختصاص یابد.

واگذاری بخشی از وظایف صنعت، معدن و تجارت به تشکل‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد‌جعفر عظمایی ظهر امروز در جلسه انتخابات هیئت مدیره خانه صنعت و معدن تبریز اظهار کرد: توجه به نقش تشکل‌ها جزو سیاست‌های اصولی و راهبردی وزارت متبوعه است چرا که هر چه این تشکل‌ها فعال‌تر شوند، سنگینی ماموریت‌های وزارتخانه کاسته خواهد شد.

وی افزود: آذربایجان‌شرقی با دارا بودن بیش از 8 هزار واحد صنعتی فعال در رأس صنعت و تولید کشور قرار دارد و اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن تبریز با تأسی از این امر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

عظمایی ادامه داد: بناست قسمتی از وظایف وزارتخانه به تشکل‌ها اختصاص یابد و به این منظور در چند ماه اخیر برای هر کدام از انجمن‌های تخصصی صنایع انتخابات جداگانه برگزار می‌شود و امروز نیز شاهد برگزاری انتخابات هیئت مدیره خانه صنعت و معدن تبریز هستیم.

وی اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های قبل در برگزاری انتخابات انجمن‌ها برخی از اعضا رغبتی برای شرکت در انتخابات نداشتند و این تمایل هر سال بیشتر و مشارکت فعالانه‌تر می‌شود.

در ادامه این جلسه انتخابات اصلی هیئت مدیره، بازرس اصلی و علی‌البدل و نیز علی‌البدل اول و دوم هیئت مدیره خانه صنعت و معدن تبریز برگزار شد.

این انتخابات که با حضور براتی، مشاور ارشد وزیر به همراه هیئتی از وزارتخانه برگزار شد، باقری، ژائله، فرشاد، حسن‌زاده، کمالی، شریف‌زاده و سلطانی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره خانه صنعت و معدن تبریز انتخاب و آقایان امینی و صابر به عنوان بازرس اصلی و بازرس علی‌البدل و نیز آقایان پروینی و جعفر پوریان به ترتیب به عنوان علی‌البدل اول و علی‌البدل دوم هیئت مدیره خانه صنعت و معدن تبریز معرفی شدند.

خاطر نشان می‌شود که رئیس خانه صنعت و معدن تبریز نیز توسط اعضای اصلی هیئت مدیره در روزهای آتی انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول