اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی آمل برگزار شد

آغاز رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد خردسالان مازندران

رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد خردسالان مازندران از ظهر امروز پنج‌شنبه به میزبانی شهرستان آمل کار خود را آغاز کرد و ساعتی قبل با معرفی نفرات برتر پنج وزن اول روز نخست خود را به پایان برد.

آغاز رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد خردسالان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد خردسالان مازندران از ظهر امروز (پنج‌شنبه) به مدت دو روز کار خود را آغاز کرد. این مسابقات در خانه کشتی پهلوان قاسم رضایی دنبال می‌شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان امشب در حاشیه این رقابت‌ها بیان داشت: رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد خردسالان مازندران که از ظهر امروز کار خود را دنبال کرد، ساعتی قبل با معرفی نفرات برتر پنج وزن اول روز نخست خود را به پایان برد.

حمید آقاجانی ابراز داشت: در پنج وزن نخست این مسابقات 120 ورزشکار از بیش از 20 شهر و شهرستان مازندران شرکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه در پنج وزن دوم این مسابقات که از صبح فردا کار خود را آغاز می‌کند 105 خردسال کشتی‌گیر به مصاف یکدیگر می‌روند، گفت: استقبال بسیاری خوبی از سوی کشتی‌گیران، خانواده‌های‌شان و مسئولان هیئت‌های کشتی شهرهای مختلف شده است.

آقاجانی با بیان اینکه در مجموع 225 آزادکار در این رقابت‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند، درباره اهداف این رویداد نیز ابراز داشت: با انتخاب نفرات برتر در این رقابت‌ها سعی داریم پشتوانه‌سازی خوبی را برای آینده کشتی کشورمان داشته باشیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان و از پیشکسوتان کشتی آزاد شمال کشور اضافه کرد: مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نونهالان و خردسالان کشورمان از 13 آذر به مدت سه روز دنبال می‌شود که نفرات برتر این مسابقات در آمل در قالب تیم منتخب مازندران خود را برای مسابقات قهرمانی کشور آماده می‌کنند.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول