اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 وزن

فرنگی‌کاران نونهال قمی راهی پیکارهای قهرمانی کشور شدند

کشتی‌گیران قمی در 10 وزن و در تلاش برای کسب مدال به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور اعزام شدند.

فرنگی‌کاران نونهال قمی راهی پیکارهای قهرمانی کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به منظور شناخت تیمی قوی برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور یک دوره مسابقات انتخابی در قم برگزار شد و برترین‌های آن در 10 وزن راهی محل برگزاری این پیکارها یعنی اهواز شدند.

هیئت کشتی استان قم معتقد است که تیمی متشکل از بهترین‌های این رده سنی را انتخاب کرده و امیدوار است در ادامه روند رو به رشد کشتی و تکرار موفقیت‌هایی که همواره در مسابقات قهرمانی کشور نصیب کشتی قم شده، 10 فرنگی‌کار نونهال با کسب مدال از این مسابقات باز گردند.

با توجه به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور، این دوره از پیکارها بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی از صبح فردا پنجشنبه سی‌ام آبان‌ماه به میزبانی هیئت کشتی استان خوزستان به انجام می‌رسد.

بر همین اساس شهرستان ماهشهر از سی‌ام آبان‌‌ماه تا اول آذرماه میزبانی از استعدادها و پشتوانه‌های کشتی کشور در استان‌های مختلف را بر عهده دارد و این رقابت‌ها در اوزان مختلف کشتی فرنگی به منظور شناخت برترین‌های کشور برگزار می‌شوند.

از سوی کمیته اجرایی مسابقات فدراسیون کشتی ادامه برنامه و شرایط برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور مشخص شده و این رقابت‌ها در حالی به انجام می‌رسند که کشتی‌گیران مدعی کسب مقام‌های اول تا سوم در 10 وزن با یکدیگر پیکار می‌کنند.

رقابت کشتی‌گیران فرنگی‌کار نونهال حاضر در این دوره از مسابقات در اوزان 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66، 73 و 85 کیلوگرم و البته بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد در حالی که تیم قم با ترکیب کامل سه‌شنبه شب قم را به مقصد ماهشهر ترک کرد.

با توجه به محدودیت‌های سنی در نظر گرفته شده برای برگزاری این دوره از مسابقات تنها کشتی‌گیران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1377 تا دهم دی‌‌ماه سال 1379 مجاز به شرکت در این پیکارها هستند و کشتی‌گیران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1379 تا دهم دی‌‌ماه سال 1380 نیز که یک سال کوچکتر محسوب می‌شوند با رضایت‌نامه محضری ولی و گواهی پزشکی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

برای تیم کشتی فرنگی استان قم در این پیکارها در وزن 32 کیلوگرم مهدی قربانی، در وزن 35 کیلوگرم حمید سعادتی، در وزن 38 کیلوگرم جواد شوکت، در وزن 42 کیلوگرم علی‌اصغر رحیمی، در وزن 47 کیلوگرم محمدرضا شفاهی، در وزن 53 کیلوگرم ابوالفضل زینتی، در وزن 59 کیلوگرم رضا مردی، در وزن 66 کیلوگرم یعقوب عطارد، در وزن 73 کیلوگرم امیرحسین قرنلی و در وزن 85 کیلوگرم سعید حق‌زاده به روی تشک می‌روند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول