اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه خبر داد

برگزاری یادواره 9 شهید اهل سنت شهرستان عسلویه

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه از برگزاری یادواره 9 شهید اهل سنت شهرستان عسلویه خبر داد.

برگزاری یادواره 9 شهید اهل سنت شهرستان عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی امشب در نشست مسئولان عسلویه اظهار داشت: بسیج و سپاه همواره در موفقیت‌های نظام اسلامی مشارکت داشته‌اند و بخش عظیمی از سربلندی نظام در عرصه‌های مختلف مرهون بسیج است.

وی افزود: امروز در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نیز نقش بسیج به عنوان یک نهاد تاثیرگذار بسیار تعیین‌کننده است و امیدوار هستیم همواره شاهد موفقیت این قشر مهم باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: روز گذشته شاهد دیدار 50 هزار نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور با مقام معظم رهبری بودیم که 50 فرمانده سپاه عسلویه نیز در این مراسم حضور داشتند.

رفعتی تصریح کرد: این دیدار بسیار ارزشمند و مهم بود که در فضایی معنوی برگزار شد و از رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری بهره‌مند شدیم.

وی یادآور شد: این دیدار در آستانه هفته بسیج اهمیت زیادی دارد و امیدوار هستیم بسیجیان نهایت استفاده معنوی را از این دیدار صمیمی برده باشند.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه ابراز داشت: در هفته بسیج امسال چند برنامه محوری و مهم برگزار خواهد شد که انتظار داریم با حضور بسیجیان با موفقیت کامل برگزار شود.

رفعتی از برگزاری یادواره 9 شهید اهل سنت شهرستان عسلویه خبر داد و افزود: این مراسم باشکوه با حضور فرمانده سپاه استان بوشهر و مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

وی گفت: تجلیل از شهدای گرانقدر وظیفه همه مردم و مسئولان است و امیدوار هستیم در این مسیر به توفیق لازم برسیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول