اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

ظرفیت بخش خصوصی در طرح‌های عمرانی اردبیل به کارگیری شود

امام جمعه اردبیل گفت: شایسته آن است که از ظرفیت سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی و غیردولتی در حوزه زیباسازی شهری و عمرانی نیز استفاده شود.

ظرفیت بخش خصوصی در طرح‌های عمرانی اردبیل به کارگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی عصر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر اردبیل اظهار داشت: نباید استفاده از توان بخش خصوصی معطوف و منحصر به طرح‌های تجاری و خدماتی باشد بلکه بهتر آن است که از این ظرفیت در تمام حوزه‌ها به ویژه زیباسازی،‌ عمران، آبادانی و همچنین توسعه فضاهای سبز استفاده شود.

وی به حرکت‌های خوب شورا و شهرداری در سال‌های اخیر در فراهم کردن رضایتمندی مردم با خدمات متنوع و گسترده تصریح کرد: باید در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های خود به گونه‌‌ای کارها را به پیش ببریم تا آیندگان به انجام کارهای مناسب و مطلوب ما افتخار کرده و آن را تحسین کنند.

عاملی خاطرنشان کرد: نباید با دید امروزی و یا آینده کوتاه مدت در حوزه عمران شهری و ساخت و سازها برنامه‌ریزی انجام داد بلکه نگاه ما باید کلان و افق دیدمان باز باشد تا بتوانیم توسعه فضای شهری را به یک وضعیت مطلوب برسانیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: اردبیل باید از برجستگی‌های معماری اسلامی و دینی بهره‌مند باشد چرا که این شهر از قدمت و قابلیت منحصر به فردی برخوردار است که اگر همه آنها احیا شود ما بهتر می‌توانیم اهدافمان را محقق کنیم.

وی بیان کرد: شورای شهر به عنوان یک پشتوانه عظیم فکری، کارشناسی و تعاملی برای شهرداری است تا با پشتوانه چنین ذخایر ارزشمند شهردار بتواند کارهای اساسی و ماندگاری را انجام داده و در تصمیم‌گیری‌ها بعد کلان و همه‌جانبه را مد نظر داشته باشد.

امام جمعه اردبیل یادآور شد: نباید شورا و شهرداری خود را اسیر کارهای روزمره و پیش پا افتاده بکنند چرا که امروز اگر شهرها و استان‌های همسایه ما توانسته‌اند به پیشرفت واقعی برسند با افق نگاه دوراندیشانه و مدبرانه بوده که اهداف بسیاری محقق شده است.

عاملی در ادامه سخنان خود گفت: بهتر آن است که در برنامه‌ریزی‌های خود و اجرای طرح‌ها از تجربیات مفید سایر استان‌ها و حتی کشورهای خارجی استفاده کنیم تا با بومی‌سازی این تفکرات و اندیشه‌ها بتوانیم کارها را به پیش ببریم.

وفاق در شورای چهارم موج می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این دیدار افزود: وفاق و همدلی در بین اعضای شورای شهر اردبیل به معنای واقعی موج می‌زند و این همکاری و تعامل زمینه حرکتی مثبت را فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری اعضای شورای شهر اردبیل را اعضایی مؤمن، متعهد و مخلص در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان توصیف کرد و اظهار داشت: ما با کمترین اختلاف نظر و بیشترین طرح، ایده و برنامه سعی داریم تا معضلات شهری را برطرف کرده و برای رفع آنها تدبیری عالمانه و منطقی بیندیشیم.

وی تصریح کرد: شورای چهارم از همان روزهای نخست فعالیت کمر همت بسته تا در قالب کمیسیون‌های کارشناسی و استفاده از نظرات افراد با تجربه طرح‌‌ها و برنامه‌های مفیدی را در حل مشکلات شهری ارائه کند تا همه بتوانیم یک صدا و منسجم اهدافمان را محقق کنیم.

در ادامه این جلسه شهردار اردبیل نیز به افزایش دو برابری خدمات حوزه‌های مختلف در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: شورا و شهرداری در همدلی و همکاری نزدیک سعی دارند تا با جامعیت و نگاه کارشناسی اهداف متعالی را پیگیری کنند و ما نتیجه این همدلی و وفاق را هم در دور سوم و هم چهارم در توسعه کارهای عمرانی، خدماتی و جذب سرمایه‌گذاری‌ها شاهد بودیم.

صدیف بدری خاطرنشان کرد: در یک نهضت حقیقی آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری در سطح شهر اردبیل امسال به شکل گسترده آغاز شد و همچنان نیز این حرکت ادامه دارد و برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است تا بتوانیم رضایتمندی مردم را فراهم آوریم.

انتهای پیام/62003/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول