اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای شورای شهر ابرکوه:

یاری‌رسان شهرداری در پیگیری طرح‌های عمرانی هستیم

اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه بر همدلی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه با شهرداری در پیگیری طرح‌های عمران شهری تأکید کردند.

یاری‌رسان شهرداری در پیگیری طرح‌های عمرانی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، سید حمید جلایی عصر امروز در جلسه این هفته شورای اسلامی شهر ابرکوه اظهار داشت: اقدامات شهردار ابرکوه به ویژه در ایام محرم جای تقدیر دارد.

وی افزود: انتظار داریم نظارت بر ساخت میدان میوه و تره‌بار، جدی‌تر گرفته شود تا در زمان تعیین شده به اتمام برسد.

جلایی خاطرنشان کرد: خواستار پیگیری مسئله بلوار معلم و ادامه بلوار ابوریحان هستیم و به سهم خود برای همکاری و رفع مشکلات  به کمک شهرداری خواهیم آمد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مورد نیاز برای ابرکوه، راه‌اندازی واحد زیباسازی در واحد ساختمان است.

این عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه با اشاره به برخی از مواردی که در کمیسیون ماده 100 مشاهده کرده است، خواستار بررسی برخی از مواد مصوب شده برای اخذ برخی از وجوه در مورد ارزش معاملات ساختمان شد.

عضو دیگر شورای شهر ابرکوه نیز در این جلسه اظهار داشت: هر قدمی که به نفع مردم برداشته می‌شود، مایه خوشحالی است زیرا انتظارات و مطالبات به جای بسیاری از طرف مردم وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود.

علیرضا زارع‌زاده با قدردانی از تلاش‌های شهرداری در ماه محرم بیان کرد: تلاش شهرداری برای توجه کردن به وضعیت معاش کارکنان خود جای تقدیر دارد زیرا زمینه دلگرمی این عزیزان را فراهم می‌کند و ما نیز یاری رسان شهرداری در طرح‌هایی هستیم که موجبات رضایت مردم را فراهم می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود که مکان جمعه بازار در ایام عزاداری در اختیار مردم برای پارک خودروهای شخصی آنها باشد.

عضو دیگر شورای شهر ابرکوه نیز در این جلسه با اشاره به بحث زیباسازی شهر عنوان کرد: در شهری مانند شیراز، شاهد نقاشی‌های بسیاری بر روی دیوارهای قدیمی هستیم که اکر امکان چنین کاری فراهم شود، جای دیوار نویسی‌ها را می‌گیرد و باعث تغییر چهره شهر می‌شود.

هاشم عزیزی با اشاره به درخواست‌های مردمی در مورد بلوار ابوریحان واقع در شهرک آزادگان به سمت خیابان سرو نیز بیان کرد: خانه‌هایی که در این مسیر قرار دارند با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند و تا تکمیل خیابان لازم است اقدامات موقت همچون شن ریزی در محل انجام شود.

احمد دارابی، دیگر عضو شورا نیز به بیان برخی دیگر از مشکلات مردمی مراجعان به خود پرداخت و از اعلام آمادگی اعضای شورا برای حل مشکلات شهری با شهردار ابرکوه خبر داد.

در این جلسه چند تن از اعضای شورای شهر به دلیل انجام امور اداری مربوط به شهر و سفر به مرکز استان حضور نداشتند.

انتهای پیام/2464/ک40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول