اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات

سنای آمریکا هفته آینده لایحه تحریم‌های جدید علیه ایران را بررسی می‌کند

«هری رید» رهبر اکثریت سنای آمریکا امروز اعلام کرد اگر مذاکرات هسته‌ای به نتیجه نرسد طرح تحریم‌های تازه علیه ایران، بعد از پایان تعطیلات روز شکرگزاری، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سنای آمریکا هفته آینده لایحه تحریم‌های جدید علیه ایران را بررسی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، سنای آمریکا در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5، بعد از پایان تعطیلات روز شکرگزاری (7 آذر) طرح تحریم‌های جدید علیه ایران را بررسی می‌کند.

سناتور «هری رید» رهبر اکثریت مجلس سنای آمریکا امروز با اعلام این خبر گفته است مصمم است در ماه دسامبر، (10 روز دیگر) طرح تحریم‌های جدید را پیش ببرد.

وی با تأکید بر حمایت از روند دیپلماسی کنونی و مذاکرات ژنو، مدعی شده است که ممکن است ایرانی‌ها بخواهند وقت‌کشی کنند و به همین جهت سنا باید آماده باشد در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات طرح افزایش تحریم‌های نفتی و بانکی ایران را بررسی کند.

کاخ سفید پیش از این با دعوت از سران کنگره از آن‌ها خواسته بود بررسی تحریم‌های جدید را فعلا تا زمانی که مذاکرات هسته‌ای با ایران در جریان است، متوقف کنند.

ایران و گروه 1+5 از دیروز دور تازه‌ای از مذاکرات هسته‌ای را در ژنو آغاز کرده‌اند. در چند هفته اخیر کنگره آمریکا همواره در حالی که مذاکرات در جریان بوده، ایران را به تصویب تحریم‌های جدید تهدید کرده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول