اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه خبر داد

کشت ذرت در بیش از 22 هزار هکتار از اراضی آبی کرمانشاه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: 22 هزار و 660 هکتار از اراضی آبی شهرستان کرمانشاه زیر کشت ذرت دانه‌ای رفته که از این سطح بیش از 210 هزار تن ذرت برداشت شده است.

کشت ذرت در بیش از 22 هزار هکتار از اراضی آبی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهریار قاسمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 22 هزار و 660 هکتار از اراضی آبی شهرستان کرمانشاه در سال زراعی 92-91 زیر کشت ذرت دانه‌ای رفته که از این سطح بیش از 210 هزار تن ذرت دانه‌ای برداشت شده است.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه، سال گذشته سطح زیر کشت ذرت دانه‌ای شهرستان کرمانشاه 23 هزار و 640 هکتار بوده که از این سطح 212 هزار و 760 تن برداشت شده است.

وی خاطرنشان کرد: 500 تن بذر اصلاح شده هیبرید (سینگل کراس 704) و حدود هشت هزار تن کود شیمیایی اوره از طریق مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌های تابعه این شهرستان، بین ذرت‌کاران توزیع شده است. 

قاسمی دهستان‌های الهیارخانی، میاندربند و سراب نیلوفر را به‌ترتیب بیشترین دهستان‌هایی عنوان کرد که سطح زیر کشت ذرت دانه‌ای را به‌خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول عنوان کرد: یک‌صد و 23 دستگاه کمباین بومی و مهاجر کار برداشت ذرت در شهرستان کرمانشاه را بر عهده داشته‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: شهرستان کرمانشاه دارای 301 هزار و 172 هکتار اراضی زراعی است و 76 هزار و 329 هکتار آن آبی است.

انتهای پیام/2700/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول