اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

رسالت بسیج حاکم کردن سبک زندگی اسلامی بر جهان است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به نقش و اهمیت بسیج گفت: وظیفه بسیج حاکم کردن سبک زندگی اسلامی و خدایی بر جامعه جهانی است.

رسالت بسیج حاکم کردن سبک زندگی اسلامی بر جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان سپاه استان کردستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج همه مردم را برای حفظ اسلام مشارکت می‌دهد و هدف آن حاکمیت خداوند بر جهان است.

وی با اشاره به اینکه در یک سمت خداوند و نیروهای خیر و در سوی دیگر طاغوت و شر ایستاده است گفت: بسیج یعنی به عمومیت درآوردن نوعی از دفاع که نبود آن فساد و تباهی را در دنیا به ارمغان می‌آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه همه باید زیر چتر اسلام قرار گیرند تا نظامی خدایی محقق شود گفت: در رأس نظام، ولایت قرار دارد که به خداوند متصل است و ارتباطات خدایی دارد.

‌حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه وظایف سپاه در قانون فراتر از جمهوری اسلامی است مسئولیت این نهاد را پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهایش عنوان کرد.

وی افزود: سپاه در برخی زمینه‌ها محدودیت‌هایی که سایر سازمان‌های نظامی با آن مواجه هستند ندارد از جمله اینکه محدود به داخل کشور ایران نیست، ضمن آنکه بسیج به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های سپاه نقش خاصی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به نام بسیج مستضعفین این مسئله را مربوط به کل جهان دانست و افزود: هدف از این نام رساندن پیام ایستادگی مستضعفان سراسر دنیا در برابر استکبار است.

‌حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه قصد خداوند پیوند نیروهای آزاده در جهان به یکدیگر است تصریح کرد: ذات لایزال الهی شرایطی به وجود آورده که توان و حیثیت و آبروی دشمنان بر باد برود.

وی دستور خداوند به مسلمانان را برخورداری از برنامه خدایی عنوان کرد و افزود: علاوه بر این خداوند می‌خواهد انسان‌هایی خدایی بر مسلمانان حاکم باشند تا به وسیله این حاکمان به معبود برسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در ادامه به بحث سبک زندگی اسلامی و تفاوت آن با زندگی غیر اسلامی پرداخت و گفت: در زندگی اسلامی خداوند و دین الهی در تمام عرصه‌های حیات انسان حاضر است.

‌حسینی‌شاهرودی گفت: در اینگونه زندگی هم یاد، هم دستور و هم مسیر زندگی خدایی است و سبک زندگی اسلامی بر تمام افعال و کردار آدمی حاکم است.

وی سبک زندگی غیرخدایی را دقیقاً برخلاف این مسیر عنوان کرد و گفت: در اینگونه زندگی انسان محور است و خروج خدا از حیات و زندگانی بشر را هدف قرار می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به نقش و اهمیت بسیج تصریح کرد: وظیفه بسیج حاکم کردن سبک زندگی اسلامی و خدایی بر جامعه جهانی است.

‌حسینی‌شاهرودی با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از تقوا در زندگی گفت: خدامحوری و عمل به دستورات دین و همچنین تسلیم در برابر اراده پروردگار از جمله مؤلفه‌های تقوا است.

وی با اشاره به اینکه خداوند می‌فرماید: محبت و احترام من به بندگان بر اساس میزان تقوای آنها تنظیم تعریف می‌شود گفت: رستگاری انسان در گرو محوریت خدا و قرآن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان جهاد بسیجی‌وار را از نیازهای این دوران دانست و افزود: باید در تمامی عرصه‌ها و در هر نقطه جهان که لازم باشد این جهاد شکل گیرد.

‌حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه این ویژگی‌ها در سپاه و بسیج وجود دارد گفت: دشمن هر اندازه تلاش کند خداوند راه‌هایی را نشان می‌دهد که منشأ پیروزی باشد.

وی در پایان به برنامه‌ریزی دشمن برای ورود به کشور از طریق مرزهای مختلف اشاره کرد و گفت: باید از مرزهای فیزیکی، فکری و فرهنگی کشور حفظ و حراست شود.

انتهای پیام/79012/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول