اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان:

گرمخانه رشت راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: گرمخانه رشت برای جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان این شهر راه‌اندازی می‌شود.

گرمخانه رشت راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته ساماندهی متکدیان گیلان با اشاره به آغاز فصل سرما اظهار کرد: پیشگیری از حوادث و پیامدهای احتمالی نیازمند برنامه‌ریزی است.

وی بر راه‌اندازی گرمخانه توسط شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها در فصل سرما تاکید کرد و افزود: متکدیان با همکاری دستگاه‌های مربوطه از خیابان‌ها جمع‌آوری می‌شوند.

پورعزیزی با بیان اینکه متکدیان بیمار و معتاد در صورت لزوم در بیمارستان‌های دولتی بستری می‌شوند، تصریح کرد: متکدیان بیمار به صورت رایگان درمان می‌شوند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان پذیرش متکدیان در بیمارستان‌های دولتی را بدون اخذ وجه دانست و بیان کرد: متکدیان جمع‌آوری شده بیمار بدون دفترچه بیمه درمانی در رشت با همکاری کمیته امداد از طریق سامانکده این شهر به اداره‌های بیمه سلامت معرفی می‌شوند.

وی، صدور دفترچه بیمه درمانی برای متکدیان را به عهده شهرداری‌ها دانست.

پورعزیزی خواستار تبلیغات محیطی درباره پدیده تکدی‌گری شد و اضافه کرد: فرمانداران آمار متکدیان جمع‌آوری در نقاط مختلف استان را به استانداری گیلان ارائه کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان در ادامه به برنامه‌های 12گانه صیانت از حقوق شهروندی اشاره کرد و یادآور شد: تبیین و احصاء شاخص‌های ویژه حقوق شهروندی و اولویت‌بندی آنها به منظور دستیابی به اهداف ستاد صیانت باید مد نظر سازمان‌ها باشد.

وی با تاکید بر شرکت فعال اعضا در جلسه‌های ستاد مرکزی صیانت، اظهار کرد: عقد تفاهمنامه همکاری با دستگاه‌های قضایی، رسانه ملی، آموزشی و ... حائز اهمیت است.

پورعزیزی برگزاری همایش، کارگاه‌های آموزشی مدیران، جلسه‌های اخلاق اداری کارکنان و مدیران و همچنین نشست‌های تخصصی به منظور تبیین و ارتقای سطح آگاهی و و التزام عملی کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به قوانین و مقررات مربوطه، رعایت شئونات اسلامی و اخلاق حرفه‌ای را از جمله برنامه‌های آموزشی ستاد صیانت از حقوق شهروندان عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول