اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال کاله جوان مازندران:

شکست خانگی مقابل سفیر قم را جبران می‌کنیم

مربی تیم والیبال کاله جوان مازندران گفت: به‌دنبال جبران شکست خانگی مقابل سفیر قم در هفته‌های آینده لیگ دسته یک هستیم.

شکست خانگی مقابل سفیر قم را جبران می‌کنیم

احمد فتاح صبح امروز پس از تجربه نخستین شکست تیم والیبال کاله جوان مازندران در هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور مقابل سفیر قم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: در خانه هر سه امتیاز میزبانی خود را مقابل حریف از دست دادیم.

وی گفت: دو تیم بازی پرتحرکی را از خود به نمایش گذاشتند که در نهایت با شکست سه بر یک تیم‌مان همراه بود.

فتاح با اعلام اینکه سفیر قم یکی از تیم‌های خوب کشورمان در لیگ دسته یک است، تصریح کرد: این تیم از کادر فنی خوب، بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای بهره می‌برد.

مربی تیم والیبال کاله جوان مازندران با بیان اینکه دو هفته نخست لیگ دسته یک را با پیروزی سه امتیازی پشت سر گذاشتیم و هفته گذشته نیز با استراحت روبرو بودیم، اذعان داشت: قم از تیم‌های مدعی است هرچند در چند صحنه اشتباهات داوری نیز بر نتیجه دیدار تاثیر داشت.

فتاح با بیان اینکه کاله جوان از بازیکنان بسیار جوان، بومی و کم‌تجربه بهره می‌برد که نیاز به کسب تجربه دارند، ادامه داد: دو بازیکن اصلی و تاثیرگذار ما نیز در دیدار هفته چهارم با سرماخوردگی شدید روبرو بودند که به سختی به شرایط بازی رسیدند البته بازیکنان ما در اثر چند اشتباه فردی نیز امتیازاتی را به حریف دادند.

وی درباره تیم والیبال سفیر قم یادآور شد: این تیم در برخی نقاط بسیار خوب بازی کرد و عملکرد مطلوبش در زدن سرویس محسوس بوده که توانست در نهایت سبب پیروزی‌شان شود.

مربی تیم والیبال کاله جوان آمل در پایان متذکر شد: به‌دنبال جبران شکست خانگی مقابل سفیر قم در هفته‌های آینده لیگ دسته یک هستیم و هفته‌های آینده عملکرد تیم‌مان بهتر می‌شود.

انتهای پیام/86012/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول