اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرسازمان بازنشستگی مازندران خبر داد

به‌روز شدن سیستم بیمه‌ای بازنشستگان مازندران/ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای

مدیرسازمان بازنشستگی مازندران گفت: براساس برنامه پنجم توسعه تمام اطلاعات بیمه‌شدگان در سیستم بیمه‌ای به‌روز می‌شود.

به‌روز شدن سیستم بیمه‌ای بازنشستگان مازندران/ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حمیدرضا خانپور پیش از ظهر  امروز در حاشیه گردهمایی ادواری اعضای کانون مرکزی بازنشستگان فرهنگی مازندران در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل اظهار داشت: 65 هزار نفر در مازندران زیر پوشش سازمان بازنشستگان قرار داشته که به طور میانگین ماهانه 100 میلیارد تومان به آنها حقوق پرداخت می‌شود.

وی پرداخت هزینه درمان تکمیلی به بازنشستگان را از دیگر خدمات ارائه شده از این سازمان دانست و افزود: کسانی که از تاریخ 1/4/92 بازنشستگی اختیار کردند هزینه تکمیلی از قبیل هزینه درمانی و پاراکلینیکی برای شخص بازنشسته و فرزندان تحت تکفل وی پرداخت می‌شود.

خانپور تصریح کرد: در راستای خدمات رفاهی و اجتماعی نیز به هر باز نشسته‌ای تا سقف دو میلیون تومان وام تسهیلات بدون پرداخت بهره بانکی و تنها با کارمزد چهار درصد پرداخت می‌شود.

مدیر سازمان بازنشستگی مازندران خاطرنشان کرد: در بخش رفاهی و اجتماعی برگزاری تور زیارتی و سیاحتی به شهرهای مقدس و اماکن زیارتی داریم که هر بازنشسته می‌تواند تا سقف 400 هزار تومان از یارانه صندوق سازمان بهره‌مند شود.

خانپور تصریح کرد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در بخش بیمه درمانی بازنشستگان صورت گرفت بحث بیمه تکمیلی  است که از تاریخ 1/4/92 به بعد سطح خدمات بیمه‌ای ارتقا یافت ضمن اینکه سقف هزینه درمان نیز افزایش داشته است و در این راستا دیگر بازنشسته‌ای برای بستری در بیمارستان هیچ‌گونه دغدغه‌ای ندارد زیرا سقفی برای پرداخت هزینه وجود ندارد.

وی به روز شدن اطلاعات بیمه‌شدگان از طریق سیستم نوین بیمه ای را از دیگر برنامه‌های مهم در دست اجرا سازمان برشمرد و گفت: براساس برنامه پنجم توسعه با کمک تمام دستگاه‌های اجرایی، اطلاعات فردی بیمه‌شدگان از طریق سیستم بیمه‌ای شاغلان به‌روز می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 50 درصد اطلاعات بیمه‌شدگان مازندران در این سیستم به‌روز شده است اذعان داشت: این سیستم این امکان را به ما می‌دهد تا اطلاعات دقیق‌تری از افراد تحت پوشش در اختیار ما باشد.

وی افزود: آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌های همکاری کننده با ما در این طرح بوده که قول مساعد دادند تا پایان هر ماه اطلاعات به‌روز افراد بیمه شده شاغل خود را در اختیار ما قرار دهند.

خانپور اجرا طرح بیمه مکمل را از دیگر خدمات این سازمان به بازنشسته‌ها عنوان کرد و تصریح کرد: در این طرح هر بازنشسته می‌تواند گذشته از حقوق بازنشستگی رسمی خود از حقوق بیمه بازنشستگی دیگری که با ارائه خدماتی که شخصاً پرداخت می‌کند برخوردار شود.

انتهای پیام/86009/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول