اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار مرکزی

گلزار شهدای ساوه غبارروبی و گلباران شد

گلزار شهدای ساوه روز پنج شنبه با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و محلی غبارروبی و گلباران شد.

گلزار شهدای ساوه غبارروبی و گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد حسین مقیمی صبح امروز با حضور در گلزار شهدای ساوه ضمن گلباران و عطر افشانی قبور پاک و مطهر شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

نماینده عالی دولت در استان مرکزی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهدا انسان‌های بزرگی بودند که با نثار جان خود عزت و آزادی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند، اظهار داشت: شهدا، جانبازان، ایثارگران و همه آن کسانی که در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ایثار و فداکاری را درس دادند، الگوی مردم هستند.

محمد حسین مقیمی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده این عزیزان هستیم، افزود: امروز اگر می‌بینیم ایران بر قله‌های اقتدار و پیشرفت و علم و دانش ایستاده به برکت خون شهدایی است که جان خود را در راه آرمان‌های این نظام فدا کردند.

بازدید از مراحل ساخت درب حرم حضرت عباس(ع) واقع در جوار آستان مقدس امامزاده سید علی اصغر(ع) ساوه، حضور در شورای اداری شهرستان ساوه و دیدار با مردم و مسئولان این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار به شهرستان ساوه است.

انتهای پیام/87001/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول